1000 + 1 Souvenirs from Prague, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce 1000 + 1 Souvenirs from Prague, číslo přihlášky 487065, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 25. 1. 2012.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
487065
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
16,
21,
25,
26,
35,
42
Datum podání přihlášky:
8.7.2011
Datum registrace
25.1.2012
Datum zveřejnění přihlášky:
19.10.2011
Datum priority:
8.7.2011
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
9 - Zaniklý dokument
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
16
výrobky z papíru, kartónu a lepenky, papírenské výrobky, papírové obálky a obaly, tištěné reklamní a propagační tiskoviny, například prospekty, letáky, papírové praporky a mávátka, katalogy, reklamní tabule a poutače z papíru nebo lepenky, plakáty, diáře a kalendáře, vizitky, dopisnice, pohlednice d...opisnice a blahopřání, spisové obaly a pouzdra (papírenské výrobky), tiskoviny a tiskové typy, tiskařské obtahy (vyjma textilních), etikety (vyjma textilních), podložky na stůl papírové, papírové ubrusy a ubrousky, papírové podnosy, papírové vlajky, květináče ozdobné papírové, vzory a grafické znaky pro tisk, kopírování a výšivky, grafiky, grafické reprodukce, fotografická alba a fotografie, plakáty, kancelářské potřeby (vyjma nábytku), například psací pera, tužky, bloky a bločky, zápisníky, papírové záložky do knih a zarážky na knihy, obaly na spisy, obtisky, pouzdra na doklady, razítka a tiskařské štočky, tiskařské typy (písmena a číslice), papírové a plastové sáčky, tašky a pytle, obaly z papíru a plastu, například etuje, krabice a krabičky, propagační a upomínkové předměty z papíru a plastu, balicí papír a plastové fólie na balení
21
výrobky ze skla, keramiky a porcelánu spadající do této třídy, nádobí - sklenice a skleničky, půllitry, žejdlíky a džbánky, lahve a lahvičky, konvice a konvičky, talíře, hrnce a hrnečky, mísy a dózy, tácky, podtácky a podnosy (vyjma papírových), papírové tácky a talíře, kořenky, svícny, vázy a vázič...ky (s vyjma z drahých kovů), výrobky z křišťálového a dekorovaného skla, lžíce na boty, užitková a dekorativní keramika spadající do této třídy, hrnčířské zboží dekorativní a užitkové, květináče, včetně ozdobných (vyjma papírových)
25
oděvy spadající do této třídy a z materiálů všeho druhu, zejména z bavlny a jiných přírodních materiálů, kůže, kožešin, syntetických vláken a džínoviny, trička a trikotáže, svetry, pulovry, mikiny a bundy, punčochové a rukavičkářské výrobky, obuvnické výrobky včetně kování pro obuv a opasky, klobouč...nické výrobky, zejména čapky, čepice, kšiltovky a kšilty, čelenky, oděvní doplňky, zejména šátky a šály, oděvní přehozy, opasky pro oděvy a obuv, kravaty a šle
26
textilní galanterie pro vyšívání, etikety, cedulky a značky na prádlo a oděvy, stuhy, kalouny a paspulky, kloboukové ozdoby (ne z drahých kovů), ozdobné odznaky a knoflíky (ne z drahých kovů), náplety přidržovací a elastické, ozdoby textilních výrobků (nažehlovací -), záplaty textilních výrobků (nažehlovací ), výšivky
35
zprostředkovatelské služby v oblasti obchodu s dárkovými a upomínkovými výrobky zejména ze skla, keramiky, porcelánu a textilu, reklamní a propagační činnost, pomoc při řízení obchodní činnosti a zprostředkování obchodních kontaktů s výrobky v oboru textilních, obuvnických, kloboučnických a brašnářs...kých výrobků včetně papírenských výrobků a tiskovin, upomínkových a (nebo) dekoračních předmětů a plastových výrobků zařazených ve třídě 16 a keramických, porcelánových, hrnčířských a skleněných výrobků zařazených ve třídě 21, tvorba obchodních informací a jiných informačních produktů na papírových nosičích pro reklamní a obchodní účely, vyhledávání multimediálních informací, systemizace informací do počítačových databází, inzertní činnost, včetně on-line inzerce a prezentace v počítačové síti Internet, obchodní využití sítě Internet v oblasti vyhledávacích služeb a e-businessu, vydávání reklamních a (nebo) náborových textů, propagačních a inzertních tiskovin a materiálů, včetně jejich rozšiřování, obchodní průzkum a analýza trhu, marketing, organizování reklamních a obchodních předváděcích akcí výrobků, obchodní zastoupení tuzemských a zahraničních firem, obchodní a informační servis, odborné obchodní poradenské a konzultační služby
42
grafický design, navrhování a zajišťování módního a průmyslového designu, navrhování a zajišťování obalů, včetně jejich designu, včetně zprostředkovatelských služeb v daných oborech, navrhování nových výrobků pro zákazníky, včetně jejich průmyslového a uměleckého designu, navrhování dekoračních, dár...kových a propagačních předmětů, včetně jejich designu, navrhování a tvorba klasické a počítačové grafiky, odborné informační, konzultační a poradenské služby v oboru designu