ALFA prádlo, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce ALFA prádlo, číslo přihlášky 442105, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní grafická, datum registrace 16. 4. 2007.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
442105
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
25,
26,
35
Datum podání přihlášky:
19.10.2006
Datum registrace
16.4.2007
Datum zveřejnění přihlášky:
10.1.2007
Datum priority:
19.10.2006
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
9 - Zaniklý dokument
Druh:
Slovní grafická
Seznam výrobků a služeb:
25
veškeré spodní prádlo spadající do této třídy
26
textilní galanterie spadající do této třídy, prýmkařské zboží spadající do této třídy, krajky a výšivky, stuhy a tkaničky, knoflíky, háčky a očka, poutka - galanterie, špendlíky a jehly, cedulky na prádlo, etikety na prádlo a oděvy, cetky lesklé (ozdoby na oděvy), flitry na oděvy, gumy do prádla, ko...rzetové kostice, kroužky na oděvy, lacetky, lemovky, lemy (pro oděvy), monogramy (značky na prádlo), obruby (pro oděvy), okruží (pro oděvy), oděvní šňůrky, uzávěry a spony na oděvy, podvazkové spony, pajetky, patentky, přezky (oděvní doplňky), zdrhovadla, zipy
35
zprostředkování obchodu s výše uvedenými výrobky, zprostředkovatelská činnost v oblasti obchodu a služeb k obchodním účelům, odborné obchodní poradenství, obchodní nebo podnikatelské informace, zprostředkování obchodních kontaktů, provádění obchodních operací, pomoc při řízení obchodní činnosti, mar...ketingové studie, obchodní nebo podnikatelské informace, aktualizování reklamních materiálů, dodavatelské služby pro třetí osoby, kopírování nebo rozmnožování (reprodukce) dokumentů, dokladů apod., reklama (on-line) na počítačové komunikační síti, on-line inzerce, vyhledávání informací v počítačových souborech, pronájem reklamního času ve všech komunikačních médiích, poskytování obchodních informací a služeb pomocí Internetu, zprostředkování internetového obchodu, komerční využití Internetu v oblastech komerčních internetových médií a vyhledávacích služeb, vyhledávání dat v počítačových souborech, prezentace uživatelů na stránkách World Wide Web v počítačové síti Internet, systemizace informací do počítačových databází, reklama, propagace, propagační korespondence, propagační materiál (šíření), propagační publikace (šíření), inzerce, obchodní reklama pro třetí osoby, organizování komerčních a reklamních výstav, předvádění zboží, rozšiřování vzorků (zboží), statistické informace, styky s veřejností