BIG MEDIA, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce BIG MEDIA, číslo přihlášky 540147, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 31. 1. 2018.
reklamní a vývěsní panely a sloupy, a to kovové mobilní nebo nemobilní, kovový zobrazovací panel, kovové stánky, kovové přístřešky, kovové lavice, kovové kontejnery, kovové desky k připevnění jízdních kol
9
digitální interaktivní dotykové obrazovky mobilní nebo zabudované v panelech, přístřešcích, kioscích, sloupech, budovách nebo jiných zařízeních, interaktivní informační panely pro veřejnost, tedy panely s počítačovými terminály umožňující veřejnosti připojení k sítí za účelem získání různých informa...cí, elektronické signalizační nebo kontrolní přístroje, elektronické publikace ke stažení poskytované on-line prostřednictvím databází, internetu nebo jiných komunikačních sítí všeho druhu, digitální obsah ke stažení a další elektronická data s možností stažení, software pro rozpoznání obrazu a obsahu s využitím mobilního telefonu, telekomunikační přístroje na zpracování, šíření, přenos zpráv a informací, pevné nebo přenosné elektronické přístroje poskytující informace, magnetické, inteligentní, mikroprocesorové karty pro předplatné a platby, elektronické lístky
12
dopravní prostředky pro pohyb po zemi
16
plakáty, tiskoviny, včetně reklamních a propagačních, časopisy, formuláře, příručky, ochranné obaly z papíru, samolepky
18
zavazadla a tašky, peněženky, klíčenky, deštníky a slunečníky
22
reklamní potištěná plachtovina a plátno
24
textil a textilní výrobky, které nejsou obsažené v jiných třídách, látky, ložní přikrývky, ubrusy látkové, přehozy, tapiserie, textilní tapety, textilní ručníky
25
oděvy, obuv, kloboučnické zboží, šátky, šály
35
reklamní, inzertní, propagační činnost, pronájem reklamních, inzertních a propagačních médií a ploch, šíření a distribuce reklamních materiálů, poradenská činnost v oblasti reklamy, organizace v oblasti reklamy, zastupování reklamních společností, nákup a zprostředkování prostoru pro reklamu, venkov...ní reklama, reklama na internetu, reklama prostřednictvím mobilních telefonů, počítačových nebo telefonních sítí, šíření a distribuce reklamních materiálů, maloobchodní činnost, velkoobchodní činnost, internetový obchod, zprostředkovatelská činnost v oblasti obchodu – vše s výše uvedenými výrobky ve tř. 6, 9, 12, 16, 18, 22, 24 a 25, obchodní management, průzkum trhu, vytváření firemní strategie, public relations, marketing, obchodní administrativa, kancelářské práce
37
instalační služby reklamních digitálních panelů, umístění, údržba, opravy a sundání sejmutí reklamních panelů a sloupů, reklamních plachet a pláten, signalizačních a kontrolních zařízení, tištěných nebo jiných informačních nosičů, monitorů, světelných značení, interaktivních informačních panelů pro ...veřejnost, telekomunikačních přístrojů pro tvorbu, šíření a přenos zpráv a informací, instalace, opravy a údržba veřejných záchodů, pouličních lamp, přístrojů pro filtrování a čištění vzduchu, zařízeni pro topení, přístrojů pro destilaci parfémů, laviček, odpadkových košů a kontejnerů, čištění veřejných staveb, budov a ulic
38
komunikace prostřednictvím počítačů a internetu, služby v rámci komunikace a šíření reklamních kampaní, odesílání, výměna a přenos informací, zpráv, dat, zvuku a obrazu prostřednictvím sítě v rámci komunikace a šíření reklamních kampaní, elektronická pošta, a to v rámci komunikace a šíření reklamníc...h kampaní, služby elektronického zobrazování, informační kanceláře, pronájem přístupového času k dokumentům a aplikacím ke stažení, převod počítačových informací z centrálního serveru
39
pronájem pozemních dopravních prostředků, doprava reklamních materiálů, organizování cest
41
nakladatelská a vydavatelská činnost, výchovná, školicí a zábavní činnost, výstavy kulturní a vzdělávací, pořádání a organizace výstav ke kulturním a vzdělávacím účelům, pořádání kulturních, sportovních a společenských akcí v rámci této třídy, agenturní činnost v oblasti kultury, zprostředkování v o...blasti kultury, klubové služby (výchovné, zábavní, umělecké, kulturní), organizování soutěží, zábava na digitálních reklamních panelech, produkce reklamních filmů nebo filmů o institucích na videopáskách, fotografické služby, digitální zpracování obrazu
42
tvůrčí a umělecké práce, a to grafické a tematické zpracování návrhů, plánování reklamních ploch a reklamních médií, tvorba a návrh, vývoj a programování reklamních multimediálních výrobků, jmenovité animace, prezentace ve 3D, návrh a programování softwaru pro interaktivní panely, digitální obrazovk...y a internetové stránky, kartografické služby v trojrozměrném provedení nebo s výstupem na papírovém nosiči, grafický design