BRAVO CONSULTING, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce BRAVO CONSULTING, číslo přihlášky 483139, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 13. 7. 2011.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
483139
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
35,
41,
45
Datum podání přihlášky:
10.2.2011
Datum registrace
13.7.2011
Datum zveřejnění přihlášky:
6.4.2011
Datum priority:
10.2.2011
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
9 - Zaniklý dokument
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
35
analýzy nákladů, marketingové studie, nábor zaměstnanců, obchodní nebo podnikatelské informace, poskytování obchodních nebo podnikatelských informací, profesionální obchodní nebo podnikatelské poradenství, obchodní nebo podnikatelský průzkum, obchodní reklama (pro třetí osoby), oceňování obchodních ...podniků, organizování výstav (komerčních nebo reklamních), personální poradenství, podnikové poradenství a obchodní management, pomoc při řízení obchodní činnosti, poradenství při vedení podniků, posuzování efektivnosti provozu a racionalizace práce, prezentace výrobků v komunikačních médiích pro účely maloobchodu, hospodářské nebo ekonomické prognózy, pronájem reklamních materiálů, pronájem reklamních ploch, průzkum trhu, průzkum veřejného mínění, překlad informací do počítačových databází, psaní reklamních textů, reklama (propagace), reklama on-line v počítačové síti, reklamní agentury, rozšiřování reklamních materiálů zákazníkům (letáky, prospekty, tisky, vzorky), rozšiřování reklamních nebo inzertních materiálů, řízení (poradenské služby obchodní nebo podnikatelské), řízení průmyslových nebo obchodních podniků, služby v oblasti grafické úpravy pro reklamní účely, služby v oblasti srovnávání cen, služby, poradenství v obchodní činnosti, styky s veřejností, obchodní pomoc u subdodavatelských služeb, systemizace informací do počítačových databází
41
služby digitálního zpracování obrazu, elektronické publikování (DTP), fotografování, organizování a vedení konferencí, organizování a vedení kongresů, organizování a vedení seminářů, organizování a vedení sympozií, organizování kulturních nebo vzdělávacích výstav, organizování soutěží (vzdělávacích ...nebo zábavných), organizování sportovních soutěží, pořádání a řízení pracovních setkání (školení), praktický výcvik, služby v oblasti grafické úpravy, jiné než pro reklamní účely, školení, vyučování, vydávání knih, vydávání textů, s výjimkou reklamních nebo náborových