CENTRAL GROUP MISS ČESKÉ REPUBLIKY, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce CENTRAL GROUP MISS ČESKÉ REPUBLIKY, číslo přihlášky 471321, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 17. 2. 2010.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
471321
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
41
Datum podání přihlášky:
7.10.2009
Datum registrace
17.2.2010
Datum zveřejnění přihlášky:
11.11.2009
Datum priority:
7.10.2009
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
9 - Zaniklý dokument
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
9
data, databáze a jiné informační produkty na magnetických, elektronických a optických nosičích, související software a hardware, nosiče dat všeho druhu spadající do tř. 9, elektronické a datové sítě, pohledy ilustrované se zvukovou nahrávkou, nosiče záznamů nahrané i nenahrané, videokazety nahrané i... nenahrané, audiokazety nahrané i nenahrané, audiovizuální programy, audioprogramy, audiovizuální díla, audiovizuální díla v digitální podobě, filmy exponované, hudební díla na elektronických nosičích, CD a DVD disky, informace a záznamy v elektronické podobě, multimediální aplikace, elektronické multimediální nebo elektronické informační katalogy, elektronické časopisy, elektronická periodika a knihy v elektronické podobě, obaly na zvukové nosiče a videokazety
16
papír, výrobky z papíru v rámci této třídy, periodické a neperiodické publikace, knihy, učebnice a učební pomůcky, kromě přístrojů, časopisy, brožury, fotografie, portréty, obrazy, grafiky, informační produkty na papírových nosičích, letáky, plakáty, data a databáze na papírových nosičích, tištěné m...anuály, reklamní, propagační a užitkové výrobky z papíru, kupř. pohlednice, dopisní papíry, obálky, přání, hudební přání, kalendáře, akvarely, architektonické makety, grafické reprodukce, umělecké litografie
35
rozhlasová a televizní reklama, venkovní reklama, organizace a pořádání výstav ke komerčním a reklamním účelům, příprava elektronických pozvánek, prezentace uživatelů na stránkách World Wide Web v počítačové síti Internet, merchadising, franchising, umělecká agentura (obchodní vedení), provozování g...alerie (obchodní vedení), reklamní činnost, provádění agenturní činnosti v oblasti výtvarného umění v rámci této třídy
41
zprostředkovatelská činnost v oblasti výchovy, vzdělávání, kultury, zábavy a sportu, organizování a pořádání kulturních, výchovných, vzdělávacích, zábavních a sportovních akcí, slavností a přehlídek, organizování a pořádání festivalů, zprostředkování a organizování divadelních a hudebních a filmovýc...h představení, pořádání soutěží a festivalů včetně soutěží krásy, služby v oblasti estrády, kino, organizování, zprostředkování a pořádání kulturních a vzdělávacích výstav, soutěží a kulturních a společenských akcí, předprodej vstupenek, hudební a taneční představení, organizování kvalifikačních kurzů pro modelky a manekýnky, agenturní činnost v oblasti modelingu, umělecké fotografování, módní přehlídky, nakladatelství a vydavatelství, ediční činnost, publikační činnost, nahrávání nosičů zvukových nebo obrazově zvukových, půjčování nahraných zvukových a zvukově obrazových záznamů, tvorba audiovizuálních děl, tvorba elektronických časopisů, periodik a knih, televizní zpravodajství, TV produkce, filmová produkce, televizní výroba programů, tvorba programů, tvorba a výroba televizních a audiovizuálních programů, pořádání castingu