Český rozhlas Olomouc - ryze moravské rádio, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Český rozhlas Olomouc - ryze moravské rádio, číslo přihlášky 188775, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 4. 8. 2004.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
188775
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
17,
18,
28,
35,
38,
41
Datum podání přihlášky:
13.2.2003
Datum registrace
4.8.2004
Datum zveřejnění přihlášky:
14.4.2004
Datum priority:
13.2.2003
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
9 - Zaniklý dokument
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
9
nahrané a nenahrané nosiče záznamu zvuku a obrazu, zejména audiokazety, videokazety, magnetofonové pásky, gramofonové desky, kompaktní desky, videodesky, audiovizuální díla na nosičích, hudební díla na nosičích, informace a záznamy na jakémkoliv nosiči (s výjimkou nosičů papírových ze třídy 16) i v elektronické podobě
16
propagační tiskoviny, zejména katalogy, prospekty, plakáty, fotografie, knihy, časopisy, pohlednice, gratulace, dopisní papíry, obálky, kalendáře, zejména nástěnné a stolní, samolepky, obtisky, poznámkové bloky, desky na spisy, pořadače, omalovánky, activity books, balicí papír, papírové hračky, ško...lní sešity, skicáky, tužky, pastelky, tuhy, gumy, ořezávátka, ořezávátka strojky, penály, papírové tašky, umělohmotné tašky, hlavolamy z papíru, obaly všeho druhu papírové, těžítka, tiskoviny, časopisy, periodika, knihy, listy, pytlíky a sáčky pro obalovou techniku, plastické obaly nezařazené do jiných tříd, obaly na spisy a papírové nebo lepenkové obaly na láhve
17
obaly gumové
18
školní tašky
28
pexesa, hrací karty, hlavolamy vyjma hlavolamů z papíru, papírové hračky
35
reklamní, inzertní a propagační činnost prostřednictvím jakéhokoliv média, prostřednictvím telefonní sítě nebo datové sítě nebo informační sítě, činnost reklamní agentury, zprostředkování v obchodních vztazích, zprostředkovatelská činnost v oblasti obchodu a mediálního průmyslu jako je zprostředkování reklamy, inzerce, propagace, informací
38
spoje, komunikační služby, provozování rozhlasového vysílání, hudební vysílání a šíření informací prostřednictvím počítačových a telekomunikačních sítí včetně internetu
41
tvorba rozhlasových programů, rozhlasového zpravodajství, publicistiky, činnost vzdělávací a zábavná, vyučovací, zpravodajství, vydavatelská a nakladatelská, pořádání koncertů, agentážní činnost v oblasti umění a kultury, pořádání soutěží všeho druhu.