co pro ni?, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce co pro ni?, číslo přihlášky 490701, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 27. 6. 2012.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
490701
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
35,
38,
39
Datum podání přihlášky:
29.11.2011
Datum registrace
27.6.2012
Datum zveřejnění přihlášky:
21.3.2012
Datum priority:
29.11.2011
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
9 - Zaniklý dokument
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
35
maloobchod, velkoobchod s dárkovými předměty, pomocí objednávkových katalogů nebo elektronických médií, např. prostřednictvím internetových stránek nebo teleshoppingu, shromažďování, poskytování a třídění obchodních nebo podnikatelských informací, překlad informací do počítačových databází nebo jiné... zpracovávání obchodních nebo podnikatelských informací, včetně vytváření, zpracovávání a třídění dat v rámci databází, pomoc při řízení obchodní činnosti, průzkum trhu, šíření propagačních informací, zejména systemizace informací do počítačových databází, zpracovávání specializovaných podnikových evidencí, reklamní a propagační činnost, rozšiřování a poskytování reklamních a inzertních materiálů, periodických a neperiodických tiskovin, a to novin, časopisů určených pro reklamu a propagaci, prospektů, letáků, katalogů, reklamní literatury, brožur v tištěné podobě, na jiných nosných médiích prostřednictvím sítě Internet nebo jiné, reklama on-line v počítačové síti
38
komunikace a přenos dat prostřednictvím veřejné nebo neveřejné telekomunikační sítě včetně Internetu pomocí telefonů, mobilních telefonů, telefaxů, satelitů, počítačů či terminálů nebo jakýmikoliv jinými prostředky, včetně přenosu elektronické pošty a přenosu dat v reálném čase (přenosu zvuku, obraz...u, textu nebo jiných dat či informací) a poskytování a zprostředkovávání služeb s tím spojených včetně poskytování přístupu a připojení k těmto telekomunikačním sítím včetně Internetu, provozování veřejné nebo neveřejné telekomunikační sítě, šíření a zpřístupňování elektronických tiskovin, časopisů, periodik, knih a jiných dat prostřednictvím veřejné nebo neveřejné telekomunikační sítě včetně Internetu, informační služby na Internetu (informační kancelář) včetně provozování elektronických nástěnek, diskusních skupin a fór a poskytování přístupu k on-line informačním službám a databázím, tisková agentura
39
doprava, balení a skladování zboží, organizování cest, skladování údajů a dokumentů uložených na hmotných nosičích nebo v elektronické podobě