CSR FÓRUM, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce CSR FÓRUM, číslo přihlášky 461130, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace .
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
461130
Třídy výrobků a služeb:
16,
35,
36,
38,
39,
41
Datum podání přihlášky:
29.7.2008
Datum priority:
29.7.2008
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
2 - Negativně ukončená po podání
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
16
periodika (časopisy), pomůcky učební, kromě přístrojů, fotografie, grafické reprodukce, tiskoviny
35
reklama, reklama (propagace), předplatné pro třetí osoby (obstarávání -), příprava inzertních sloupků, rady pro spotřebitele (komerční informace a rady pro -) (spotřebitelská poradna), rozšiřování reklamních nebo inzertních materiálů, řízení (poradenské služby obchodní nebo podnikatelské), řízení ob...chodních nebo průmyslových podniků (poskytování pomoci při ), styky s veřejností, obchodní nebo podnikatelské informace (poskytování -), obchodní nebo podnikatelské poradenství (profesionální -), obchodní nebo podnikatelský průzkum, obchodní reklama (pro třetí osoby -), poradenství (odborné obchodní -), texty (zpracování -), vydávání reklamních nebo náborových, propagačních a inzertních textů, zajišťování novinového předplatného (pro předplatitele), zpracování textů
komunikace (telefonní -), mobilní telefony (komunikace -), počítačová komunikace, posílání zpráv, pošta (elektronická -), přenos zpráv a obrázků pomocí počítačů, přenos zpráv a obrazových informací pomocí počítače
39
noviny a časopisy (doručování -)
41
informace o výchově a vzdělávání, konference (organizování a vedení -), kongresy (organizování a vedení -), konzultace v oblasti úspor energie, organizování a vedení konferencí, organizování a vedení kongresů, organizování a vedení seminářů, organizování a vedení sympozií, organizování kulturních ne...bo vzdělávacích výstav, organizování soutěží (vzdělávacích nebo zábavných), poskytování on-line elektronických publikací (bez možnosti stažení), psaní textů (jiných než reklamních), reportérské služby, služby v oblasti grafické úpravy, jiné než pro reklamní účely, sympozia (organizování a vedení -), školení (pořádání a řízení), školení, vyučování, texty (zveřejňování -) kromě reklamních, vydávání elektronických knih a časopisů on-line, vydávání knih, vydávání textů, s výjimkou reklamních nebo náborových, vzdělávání (výchovné služby), zpravodajské služby, zpravodajství (obrazové -).