Elektřina Eko +, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Elektřina Eko +, číslo přihlášky 484256, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 13. 12. 2011.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
484256
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
4,
16,
35,
40
Datum podání přihlášky:
22.3.2011
Datum registrace
13.12.2011
Datum zveřejnění přihlášky:
7.9.2011
Datum priority:
22.3.2011
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
4
paliva, elektřina, elektrická energie včetně elektřiny a elektrické energie vyrobené z obnovitelných zdrojů, plyn, palivové a pohonné plyny, osvětlovací látky, pohonné látky, palivové dřevo, palivové těkavé směsi
16
papír, výrobky z papíru, periodické a neperiodické publikace, knihy, učebnice a učební pomůcky s výjimkou přístrojů, časopisy, brožury, fotografie, informační produkty na papírových nosičích, letáky, plakáty, data a databáze na papírových nosičích, tištěné manuály, reklamní, propagační, užitkové, um...ělecké nebo ozdobné předměty z papíru, balicí papír, tašky v rámci této třídy, sešity, papírová prostírání, ubrousky a ubrusy, kancelářské potřeby vyjma nábytku, pastelky, penály, pera, pohlednice, dopisní papíry, obálky, přání, kalendáře, samolepky, obtisky, kartičky
35
inzertní, reklamní a propagační činnost, poskytování pomoci při provozu obchodu, obstaravatelská a zprostředkovatelská činnost v oblasti obchodu, zejména v oblasti energetiky, dovoz a vývoz elektřiny, odborné obchodní poradenství, pomoc při řízení obchodní činnosti, poskytování obchodních informací ...a jiných informačních produktů reklamního charakteru, multimediálních informací, komerční využití Internetu v oblastech komerčních internetových médií a vyhledávacích služeb, on-line inzerce a marketing, služby reklamní agentury, sestavování statistiky, efektivnost provozu a racionalizace práce, ekonomické prognózy, obchodní nebo podnikatelské informace, průzkum trhu, marketingové studie, průzkum veřejného mínění, obchodní průzkum, organizování výstav a veletrhů pro obchodní a reklamní účely, poradenství v obchodní činnosti, personální poradenství, pořádání veletrhů pro obchodní a reklamní účely, reklama