EuroZprávy.cz, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce EuroZprávy.cz, číslo přihlášky 508033, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní grafická, datum registrace 12. 7. 2017.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
508033
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
16,
35,
38,
41
Datum podání přihlášky:
2.10.2013
Datum registrace
12.7.2017
Datum zveřejnění přihlášky:
5.4.2017
Datum priority:
2.10.2013
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
9 - Zaniklý dokument
Druh:
Slovní grafická
Seznam výrobků a služeb:
16
brožury, diagramy, fotografie, grafické reprodukce, grafiky, karty, katalogy, komiksy, knihy, letáky, manuály, obaly, oběžníky, papír, plakáty, plány, pohlednice, portréty, poutače z papíru nebo z lepenky, ročenky, tiskařské typy, tiskopisy, tiskové typy, typy tiskařské (písmena a číslice), zápisník...y (notesy), sešity, skicáky, samolepky, psací potřeby, psací podložky, psací soupravy, podložky na stůl papírové, pera, kancelářské potřeby (kromě nábytku)
35
aktualizování reklamních materiálů, marketing, obchodní reklama (pro třetí osoby), produkce (výroba) reklamních filmů, pronájem kancelářských strojů a zařízení, pronájem reklamní doby v komunikačních médiích, pronájem reklamních materiálů, pronájem reklamních ploch, přepisování, příprava inzertních ...sloupků, psaní reklamních textů, reklama, reklama (propagace), reklama on line v počítačové síti, reklamní agentury, reklamní materiály (pronájem), reklamní materiály (zasílání zákazníkům), reklamní materiály (aktualizování), reklamní nebo inzertní materiály (rozšiřování), reklamní texty (psaní), reklamní texty (vydávání, zveřejňování, oznámení, vyhlášení, publikování), služby (telefonní vzkazy, dotazy), služby v oblasti grafické úpravy pro reklamní účely, marketingové studie, styky s veřejností, zpracování textů, vydávání reklamních nebo náborových, propagačních a inzertních textů
38
počítačová komunikace, poskytování internetových diskusních fór, poskytování online fór, poskytování přístupu k databázím, přenos zpráv a obrázků pomocí počítačů, přenos zpráv a obrazových informací pomocí počítače, zprávy (zasílání)
41
elektronické publikování (DTP), konference, kongresy, koučink, kurzy korespondenční, obrazové zpravodajství, poskytování on-line elektronických publikací [bez možnosti stažení], psaní textů jiné než reklamní, zveřejňování textů kromě reklamních, vyučování, výroba videofilmů, zábava (služby), zpravodajské služby, zpravodajství (obrazové)