fin centrum REALITY, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce fin centrum REALITY, číslo přihlášky 508203, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 28. 1. 2015.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
508203
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
36,
38,
39,
41
Datum podání přihlášky:
10.10.2013
Datum registrace
28.1.2015
Datum zveřejnění přihlášky:
22.10.2014
Datum priority:
10.10.2013
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
9
aparáty a přístroje vědecké, elektronické, fotografické, filmové, optické, aparáty pro záznam, uchování, převod, přenos nebo reprodukci zvuku nebo obrazu, telefony, záznamníky, faxy, magnetické nebo optické suporty zvukových nebo zvukově obrazových záznamů, přístroje pro zpracování informací a počít...ače, včetně jejich jednotlivých součástí a náhradních dílů ze třídy 9, počítačové hry, pohledy ilustrované se zvukovou nahrávkou, hlavolamy elektrické nebo elektronické, reklamní přístroje na střídavé obrazy, reklama světelná, reklamní světelné přístroje, nosiče záznamů nahrané i nenahrané, videokazety nahrané i nenahrané, audiokazety nahrané i nenahrané, audiovizuální programy, audioprogramy, audiovizuální díla, audiovizuální díla v digitální podobě, filmy, hudební díla, CD disky, programové vybavení pro počítače, software, hardware výpočetní techniky nebo komunikační nebo informační techniky, elektronické databáze a databázové produkty, informace a záznamy v elektronické podobě, informace a záznamy na nosiči s výjimkou nosičů papírových ze třídy 16, informace a data a databáze a informační produkty na nosičích nebo i v elektronických, datových, informačních, počítačových a komunikačních sítích, související software a hardware, elektronické nebo datové nebo informační nebo komunikační nebo výpočetní sítě, včetně jednotlivých součástí a náhradních dílů obsažených ve třídě 9, multimediální aplikace, multimediální nebo informační katalogy, elektronické časopisy, elektronická periodika a knihy v elektronické podobě
16
periodické a neperiodické publikace, knihy, učebnice a učební pomůcky, časopisy, brožury, fotografie, informační a výukové produkty na papírových nosičích, letáky, plakáty, data a databáze na papírových nosičích, tištěné manuály, reklamní, propagační, užitkové, umělecké nebo ozdobné předměty z papír...u, výrobky z papíru, např. pohlednice, dopisní papíry, obálky, přání, kalendáře, samolepky, obtisky, vystřihovánky, kartičky, tašky - v rámci této třídy, sešity, skicáky, pastelky, penály, pera, nože na papír, těžítka
35
obchodní poradenské a konzultační služby, reklamní, inzertní a propagační činnost, marketing, reklamní, inzertní a propagační činnost prostřednictvím jakéhokoliv média, prostřednictvím telefonní sítě nebo datové sítě nebo informační sítě nebo elektronické sítě nebo komunikační sítě nebo počítačové s...ítě, poskytování informací a jiných informačních produktů komerčního nebo reklamního charakteru, informačních produktů reklamního charakteru, multimediálních informací komerčního charakteru, komerční využití Internetu v oblastech komerčních internetových médií a vyhledávacích služeb, on-line inzerce, činnost reklamní agentury, zprostředkování v obchodních vztazích, zprostředkovatelská činnost ve vztahu k výrobkům a službám, uvedeným ve třídách 9, 16, 35, 36, 38 a 41, merchandising, franchising, pomoc při využívání a řízení obchodního podniku, automatizované zpracování dat, pomoc při provozování obchodů a obchodních činností průmyslového nebo obchodního podniku, služby, které zahrnují záznam, přepis, vypracování, kompilaci, přenášení nebo systematičnost písemných či datových či elektronických sdělení a záznamů, jakož i využívání nebo kompilaci matematických a statistických údajů, pronájem reklamních ploch, předvádění pro reklamní účely a podporu prodeje, předvádění zboží, rozšiřování reklamních materiálů a vzorků zboží, veletrhy a výstavy jako komerční a reklamní; systemizace informací do počítačových databází, služby v oblasti srovnávání cen, rady pro spotřebitele
36
finanční a bankovní služby v podobě konzultací a poradenství, expertní služby v oblasti pojištění a garancí v investiční oblasti pro tuzemské a zahraniční subjekty, finanční analýzy, finanční informace v oblasti bankovnictví, zprostředkování pojištění, zprostředkovatelská činnost v oblasti realit, č...innost realitní kanceláře, koupě, prodej, pronájem nemovitostí, poskytování informací o realitách i prostřednictvím Internetu a mobilních telefonů, služby pojišťovacích makléřů - pojišťování nemovitostí, finanční sponzorování
38
výměna zpráv, šíření, výměna nebo získávání zpráv a informací, šíření elektronických časopisů, informací, elektronických periodik, knih v elektronické podobě, audio nebo audiovizuálních děl prostřednictvím informační nebo datové nebo elektronické nebo komunikační nebo telekomunikační nebo počítačové... sítě, zejména Internetu, pomocí satelitů, komunikace, poradenská činnost v oblasti sdělovacích prostředků, informační služby v oblastí Internetu, rozhlasového a televizního vysílání, služby zabezpečující audiovizuální komunikaci prostřednictvím informačních a telekomunikačních sítí, např. počítačové sítě Internet, satelitu, poskytování přístupu k internetu
39
služby distribuční, zejména distribuce knih, novin a časopisů
41
nakladatelství a vydavatelství, ediční činnost, publikační činnost, nahrávání nosičů zvukových nebo obrazově zvukových, půjčování nahraných zvukových a zvukově obrazových záznamů, TV produkce, filmová produkce, televizní výroba programů, tvorba a výroba televizních a audiovizuálních programů, agentu...rní činnost v oblasti kultury, zprostředkování v oblasti kultury, výchovy, zábavy a sportu, výchovná, vzdělávací, soutěžní a zábavní činnost, zábavní nebo kulturní nebo vzdělávací představení, organizace společenských a kulturních akcí, organizace, provozování a provádění her a soutěží i veřejných, pořádání a organizační zajištění kurzů, školení, přednášek, konferencí, organizování sportovních soutěží, pořádání loterií, veletrhy a výstavy jako organizování kulturních a vzdělávacích akcí, informační služby v oboru periodického tisku, zpravodajské služby v oblasti nemovitostí, financí a investic