Fond roku, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Fond roku, číslo přihlášky 482893, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 17. 8. 2011.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
482893
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
36,
41
Datum podání přihlášky:
2.2.2011
Datum registrace
17.8.2011
Datum zveřejnění přihlášky:
11.5.2011
Datum priority:
2.2.2011
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
9
elektronické sítě, multimediální informační katalogy, elektronické časopisy, elektronická periodika a knihy v elektronické podobě, data na magnetických a optických nosičích, počítačový software
16
knihy, časopisy, tiskoviny všeho druhu periodické i neperiodické, tiskopisy, letáky, manuály, příručky, brožury, fotografie, data a databáze tištěné, tiskárenské výrobky, např. publikace, brožury, periodika, výrobky z papíru pro reklamní účely zahrnuté v této třídě
35
reklamní, inzertní, propagační a marketingová činnost, on-line inzertní činnost, vydávání a rozšiřování reklamních materiálů a textů na všech dostupných nosičích, vydávání reklamních brožur, katalogů, umisťování reklamních nálepek na zboží, venkovní reklama na billboardech, reklamní inzerce v tisku,... v rozhlasových a televizních spotech, v síti Internet, aktualizování reklamních materiálů, vše vztahující se k reklamě v oblasti bankovnictví, vyhledávání obchodních informací, obchodní poradenské a konzultační služby, poskytování informací a informačních produktů reklamního charakteru, vedení databází a jiných záznamů o obchodních kontaktech, konzultace v oblasti obchodu a ekonomiky, organizační zajištění a pořádání výstav a prezentací pro komerční účely, poskytování pomoci při řízení obchodní činnosti a obchodní administrativa s tím spojená, zvláště podnikové poradenství a obchodní management včetně marketingových studií, průzkumu trhu, organizování a účast na komerčních výstavách a předvádění zboží, shromažďování obchodních a statistických informací pro obchodní účely, vše vztahující se k obchodní a reklamní činnosti v oblasti bankovnictví, organizace spotřebitelských soutěží, spotřebitelská anketa
36
finanční a bankovní služby v podobě konzultací a poradenství, expertní služby v oblasti pojištění a garancí v investiční oblasti pro tuzemské a zahraniční subjekty, finanční analýzy, finanční informace v oblasti bankovnictví
41
školicí a vzdělávací činnost, nakladatelská a vydavatelská činnost, vydávání elektronických knih a časopisů on-line, elektronické publikování (DTP), výchovná a zábavní činnost - pořádání anket mezi laickou a odbornou veřejností, služby spojené s pořádáním zábavy, jako je pořádání oslav, provozování ...programu při udílení cen a obdobných jednorázových událostí, organizování, inscenování a poskytování příležitostí k soutěžím, vyhlašování soutěží a vyhlašování jejich výsledků, čtenářská anketa, organizování a vedení konferencí, sympozií a kongresů v oblasti bankovnictví