Frizzante on ice demi-sec Vinařství Modrý Hrozen, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Frizzante on ice demi-sec Vinařství Modrý Hrozen, číslo přihlášky 540772, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 19. 12. 2018.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
540772
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
16,
32,
33,
35
Datum podání přihlášky:
3.7.2017
Datum registrace
19.12.2018
Datum zveřejnění přihlášky:
6.9.2017
Datum priority:
3.7.2017
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
16
papír, lepenka, tiskárenské výrobky, potřeby pro knižní vazby, fotografie, papírenské zboží, knihy, brožury, časopisy, plakáty, formuláře, kalendáře, lístky, letáky, katalogy, tiskoviny, vstupenky, navštívenky, poukazy, pozvánky, programy akcí, prospekty, reklamní plakáty, ročenky, tikety, známky, tištěné jídelní lístky, reklamní, propagační a informační materiály z papíru a plastických hmot
32
nealkoholické nápoje, sirupy a jiné přípravky k přípravě nápojů, ovocné šťávy, nápoje z ovocných a zeleninových šťáv, energetické nápoje, iontové nápoje, dietetické nápoje v rámci této třídy, minerální vody, šumivé nápoje (nealkoholické), piva, ochucená piva, nealkoholická piva, imitace piva, koktejly na bázi piva
33
alkoholické nápoje (s výjimkou piv), bittery (hořké likéry), koktejly, medovina, vína, šumivá vína
35
velkoobchodní a maloobchodní činnost se zaměřením na výrobky uvedené výše ve třídách číslo 16, 32 a 33, zprostředkovatelská obchodní činnost se zaměřením na výrobky uvedené výše ve třídách číslo 16, 32 a 33, komerční využití internetu v oblastech obchodu a nabídky výrobků se zaměřením na výrobky uve...dené výše ve třídách číslo 16, 32 a 33, (e-shop) se zaměřením na výrobky uvedené výše ve třídách číslo 16, 32 a 33, inzertní, propagační služby a komerční informační služby prostřednictvím internetu za účelem obchodu se zaměřením na výrobky uvedené výše ve třídách číslo 16, 32 a 33, reklama on-line v počítačové síti, rozšiřování vzorků zboží, reklama, marketing, franšízing