GPS TopoGuide Česká republika, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce GPS TopoGuide Česká republika, číslo přihlášky 465027, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 1. 7. 2009.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
465027
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
9,
35,
42
Datum podání přihlášky:
13.1.2009
Datum registrace
1.7.2009
Datum zveřejnění přihlášky:
25.3.2009
Datum priority:
13.1.2009
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
9 - Zaniklý dokument
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
9
počítače, osobní digitální pomůcky, satelitní navigační systémy, zejména systémy zjišťování místa vozidla nebo osoby pomocí družice (GPS), přehrávače nosičů pro přenos digitální hudby ve zvukovém formátu MP3 (MP3 přehrávače), přenosné přehrávače médií, přístroje pro videohry pro připojení na televiz...ní přijímače, televizní přístroje s monitory z tekutých krystalů (LCD TV), mobilní telefony, celulární telefony, software
35
reklamní agentura, public relations, propagační, reklamní a inzertní činnost, reklamní materiály (aktualizace), předvádění zboží, tvorba reklamních kampaní, aktualizování reklamních materiálů, rozšiřování a zasílání reklamních materiálů, především letáků, prospektů, katalogů, periodických a neperiod...ických publikací, tiskovin a různých vzorků, pronájem reklamní plochy, vydávání reklamních textů, rozhlasová a televizní reklama, venkovní reklama, organizace a pořádání výstav ke komerčním a reklamním účelům, prezentace uživatelů na stránkách World Wide Web v počítačové síti Internet, tvorba strategií a koncepcí reklamy, poradenské služby vztahující se k výše uvedeným službám, komerční využití Internetu v oblastech komerčních internetových médií a vyhledávacích služeb, on-line inzerce, zprostředkovatelská činnost v oblasti obchodu s výrobky třídy 9, zprostředkovatelská činnost s výše uvedenými službami v rámci této třídy, marketingu, reklamy, inzerce, výstav s obchodním zaměřením, zprostředkovávání obchodních kontaktů, činnost organizačních a ekonomických poradců, ekonomické prognózy, komerční informační kancelář, systemizace informací do počítačové databáze, obchodní průzkum, průzkum trhu, pomoc při řízení obchodní činnosti, služby a poradenství v obchodní činnosti, obchodní nebo podnikatelské informace, marketingové studie, organizační poradenství, provádění obchodních operací, služby databank
42
vývoj osobních digitálních pomůcek a satelitních navigačních systémů