Grand Prix Architektů, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Grand Prix Architektů, číslo přihlášky 580396, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace .
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
580396
Třídy výrobků a služeb:
0,
9,
16,
35,
41,
42
Datum podání přihlášky:
19.7.2022
Datum priority:
19.7.2022
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
2 - Negativně ukončená po podání
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
0
(9) data, databáze a informační produkty na elektronických, magnetických a optických nosičích spadajících do tř. 9, nosiče dat, zejména diskety, cd romy, magnetické disky, optické disky, dvd, elektronické komunikační sítě, multimediální aplikace, elektronické časopisy, elektronická periodika a knihy... v elektronické podobě, nahraný software na cd a dvd discích a magnetických médiích, hudební díla na nosičích dat, nahrané zvukové a zvukově obrazové záznamy, obaly na zvukové nosiče a videokazety; (16) papír, výrobky z papíru spadající do této třídy, a to periodické a neperiodické publikace, knihy, časopisy, brožury, fotografie, plakáty, pohledy, kalendáře, samolepky, obtisky, papírové a umělohmotné tašky, tužky, pera a pastelky, papírové obaly všeho druhu, papírové ubrousky a ubrusy, papírové tácky, papírové vlajky, informační a reklamní produkty v papírové formě, data a databáze obecně na papírových nosičích, písmena pro tiskárny, štočky, umělecké nebo ozdobné předměty z papíru, pohledy ilustrované se zvukovou nahrávkou, katalogy; (35) inzertní, reklamní a propagační činnost prostřednictvím jakéhokoliv média, reklama plakátová, venkovní reklama, vylepování plakátů, rozšiřování reklamních nebo inzertních materiálů, marketingové studie, obchodní nebo podnikatelský průzkum, průzkum trhu, průzkum veřejného mínění, systemizace informací do počítačových databází, poskytování obchodních nebo podnikatelských informací, komerční využití internetu, on-line inzerce, pomoc při řízení obchodní činnosti, organizování výstav a veletrhů ke komerčním a obchodním účelům, reprografické práce, odborné obchodní poradenství, prodej nahraných zvukových a/nebo obrazově zvukových záznamů, obchodní vedení umělecké agentury; (41) nakladatelství a vydavatelství periodických a neperiodických publikací v tištěné i elektronické podobě, pořádání kulturních a společenských akcí, zejména výstavy, semináře, sympozia, přednášky, poradenské služby spojené s uměleckými předměty a architektonickými díly, agenturní činnost v oblasti kultury, organizování kulturních nebo vzdělávacích výstav a veletrhů, pořádání architektonické soutěže, fotografování; (42) architektonické služby a služby urbanistického plánování, navrhování interiérů budov, architektura, umělecký design, design nábytku, odborné poradenství vztahující se k architektuře, příprava architektonických projektů, architektonický design interiérových dekorací, architektonický design pro urbanistické plánování, architektonické poradenství, znalecké posudky, designerská a umělecká výtvarná činnost, průmyslový design, obalový design, ověřování pravosti uměleckých děl.