INTERNATIONAL MUSIC FESTIVAL PRAGUE CLASSICS, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce INTERNATIONAL MUSIC FESTIVAL PRAGUE CLASSICS, číslo přihlášky 573489, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace .
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
573489
Třídy výrobků a služeb:
0,
16,
35,
41
Datum podání přihlášky:
19.7.2021
Datum priority:
19.7.2021
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
2 - Negativně ukončená po podání
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
0
(16) prospekty, informační prospekty, plakáty, reklamní plakáty, brožury, informační brožury, brožury s programem, papírové bannery, jednorázové papírové výrobky (kapesníky), poutače z papíru nebo z lepenky, brožurky, časopisy (periodika), fotografie (tištěné), grafická znázornění, grafické reproduk...ce, grafické tisky, katalogy, knihy, letáky, papírové lístky, noviny, periodika, pohlednice, prospekty, reklamní tabule z papíru nebo lepenky, tiskoviny, tištěné publikace; (35) šíření reklamních materiálů (prospekty, brožury a tiskoviny), vydávání tiskovin pro reklamní účely, vydávání tiskovin pro reklamní účely v elektronické podobě, reklamní, marketingové a propagační služby, rozšiřování marketingových a propagačních materiálů, řízení obchodní činnosti výkonných umělců, aktualizace reklamních materiálů, marketing, propagace, psaní reklamních textů, reklama, styk s veřejností, venkovní reklama, vydávání reklamních textů, vyhledávání sponzorů; (41) vydávání vzdělávacích tiskovin, publikování tiskovin, vydávání tištěných publikací, vydávání knih a periodických tiskovin, vydávání tiskovin, s výjimkou reklamních textů, pořádání hudebních koncertů televizí, organizace a pořádání koncertů, uvádění koncertů, příprava a pořádání hudebních koncertů, vedení koncertů, akademie (vzdělávání), služby poskytované orchestry, umělecké vedení výkonných umělců, hudební produkce, informace o vzdělání, informace o zábavě, pořádání výstav ke kulturním nebo vzdělávacím účelům, služby nahrávacího studia, vydávání textů s výjimkou reklamních, výroba rozhlasových a televizních programů, výroba filmů s výjimkou reklamních, výuka, vzdělávací služby, zábava.