JIŽANI dechovka, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce JIŽANI dechovka, číslo přihlášky 493268, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 8. 8. 2012.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
493268
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
25,
35,
41
Datum podání přihlášky:
7.3.2012
Datum registrace
8.8.2012
Datum zveřejnění přihlášky:
2.5.2012
Datum priority:
7.3.2012
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
9
nosiče informací v rozsahu třídy 9 se záznamem zvuku a/nebo obrazu, audiovizuální programy, nosiče záznamů nahrané i nenahrané, videokazety nahrané i nenahrané, audiokazety nahrané i nenahrané, audioprogramy, audiovizuální díla, audiovizuální díla v digitální podobě, hudební díla na nosičích, CD dis...ky, informace, data, databáze a informační produkty na nosičích nebo i v elektronických, datových, informačních, počítačových a komunikačních sítích všeho druhu, multimediální aplikace, elektronická periodika a knihy v elektronické podobě
16
papír a výrobky z papíru spadající do této třídy, zejména noty a notové materiály, tiskoviny, katalogy, knihy, časopisy, fotografie, plakáty, samolepky (papírnické výrobky), obtisky, obaly všeho druhu papírové, papírové tašky, papírové kapesníky, papírové ubrusy a ubrousky, databázové produkty v pap...írové formě, databáze v papírové formě, tiskárenské výrobky, losy, potřeby pro knižní vazby, umělecké nebo ozdobné předměty z papíru
reklamní, inzertní a propagační služby, marketing, reklamní, inzertní a propagační činnost prostřednictvím jakéhokoliv média, prostřednictvím telefonní sítě nebo datové sítě nebo informační sítě nebo elektronické sítě nebo komunikační sítě nebo počítačové sítě, televizní reklama, poskytování informa...cí a jiných informačních produktů komerčního nebo reklamního charakteru, multimediálních informací komerčního charakteru, komerční využití Internetu v oblastech komerčních internetových médií a vyhledávacích služeb, on-line inzerce, zprostředkovatelská činnost v oblasti obchodu s výrobky ve tř. 9, 16, 25, pořádání výstav k obchodním účelům
41
koncertní činnost, nakladatelství, vydavatelství, tvorba audiovizuálních programů, ediční činnost, publikační činnost, nahrávání nosičů zvukových nebo obrazově zvukových, tvorba audiovizuálních děl, agenturní činnost v oblasti kultury, zprostředkování v oblasti kultury, výchovy, zábavy a sportu, výc...hovná, vzdělávací, soutěžní a zábavní činnost, zábavní nebo kulturní nebo vzdělávací představení, organizace společenských a kulturních akcí, organizace, provozování a provádění her a soutěží včetně veřejných, výstavní činnost v oblasti kultury nebo zábavy nebo výchovy nebo vzdělávání