Kanger, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Kanger, číslo přihlášky 500031, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 22. 5. 2013.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
500031
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
24,
25,
35
Datum podání přihlášky:
25.11.2012
Datum registrace
22.5.2013
Datum zveřejnění přihlášky:
13.2.2013
Datum priority:
25.11.2012
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
24
textilní látky, tkaniny a textilní výrobky zařazené ve tř. 24, ubrousky textilní, ručníky, přikrývky, textilní utěrky, žínky pro hygienické účely, povlečení, prostěradla, osušky, ubrusy, pokrývky a přehozy ložní, záclony, ložní prádlo, textilní tapety, netkané textilie
25
oděvy, pánské, dámské, dětské a kojenecké zboží a oděvy, plavky, pyžama, noční košile, spodní prádlo všeho druhu, funkční prádlo vyrobené z antibakteriálního materiálu, erotické prádlo, oděvy pro profesionální i rekreační sport a volný čas v rámci této třídy, rukavice, šály, pokrývky hlavy, opasky
35
zprostředkování obchodu s výrobky uvedenými ve tř. 24 a 25, zprostředkovatelská činnost v oblasti obchodu a služeb k obchodním účelům v rozsahu výrobků uvedených ve tř. 24 a 25, odborné obchodní poradenství, obchodní nebo podnikatelské informace, zprostředkování obchodních kontaktů, provádění obchod...ních operací, poskytování obchodních informací a služeb pomocí Internetu, zprostředkování internetového obchodu v oblasti výrobků uvedených ve tř. 24 a 25, komerční využití Internetu v oblastech komerčních internetových médií a vyhledávacích služeb, vyhledávání dat v počítačových souborech, prezentace uživatelů na stránkách World Wide Web v počítačové síti Internet, systemizace informací do počítačových databází, reklama, propagace, propagační korespondence, propagační materiál (šíření), propagační publikace (šíření), inzerce, obchodní reklama pro třetí osoby, organizování komerčních a reklamních výstav, předvádění zboží, rozšiřování vzorků (zboží), statistické informace, styky s veřejností