KASPEN, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce KASPEN, číslo přihlášky 467797, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 22. 9. 2009.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
467797
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
16,
17,
18,
19,
20,
21,
22,
35,
38,
40,
41,
42
Datum podání přihlášky:
6.5.2009
Datum registrace
22.9.2009
Datum zveřejnění přihlášky:
17.6.2009
Datum priority:
6.5.2009
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
16
papír a výrobky z papíru, lepenka a výrobky z lepenky, fotografie, tištěné materiály, publikace, periodické a neperiodické tiskoviny, knihy, propagační materiály, propagační předměty z papíru a lepenky, plakáty, kalendáře, papírnické zboží, plastikové obalové materiály, tiskárenské výrobky, kancelářské potřeby
17
propagační předměty z kaučuku, gumy, plastu
18
propagační předměty z kůže a z její imitace, kufry, kabelky, deštníky a slunečníky
19
propagační materiály z překližky, zejména informační tabule, nástěnky, stánky, konstrukce z trámů, prken či panelů, sloužící k upoutání pozornosti, konstrukce a stojany sloužící k upoutání pozornosti nekovové, informační cedule nekovové
20
propagační předměty ze dřeva, korku, rákosu, vrbového proutí, rohu, kosti, slonoviny, želvoviny, jantaru, perleti a z náhražek těchto materiálů nebo z náhražek plastických hmot, zejména konstrukce z uvedených materiálů, sloužící k upoutání pozornosti
21
propagační předměty ze skla, porcelánu, majoliky
22
propagační předměty z lan, provazů, sítěk, plachet, plachtovin, pytlů
35
všechny formy a prostředky propagace ve všech druzích komunikačních prostředků a všemi druhy nosičů informací, pořádání kulturních, sportovních, obchodních a zábavních atrakcí k propagačním účelům, vytváření pozitivních vztahů s veřejností ("public relations"), distribuce propagačních materiálů, mar...ketingové a reklamní poradenství, služby reklamní agentury, firemní identita a marketingové konzultace, zejména tvorba firemní identity pro druhé, přímá marketingová reklama pro druhé ("direct marketing"), konzultace v oboru internetového marketingu, konzultace v oboru internetových marketingových strategií pro klienty, jmenovitě interaktivní marketing, kreativní služby, inzertní služby, tvorba reklamních materiálů, tvorba mediální reklamy, průzkum a analýzy trhu, průzkumné a informační služby, týkající se obchodu, marketingu a reklamy
38
sdělování informací prostřednictvím spojovací techniky (zejména televize, rádio, elektronická pošta)
40
tiskové služby, fotografické služby, zejména zhotovování a zpracování fotografií všeho druhu
41
vydávání periodických a neperiodických tiskovin uměleckého, vědeckého a obchodního a informativního charakteru, vydávání uměleckých, vědeckých a obchodních a informativních děl na obrazových, zvukových, prostorových, kombinovaných a jiných nosičích, výroba filmů, videoklipů, audionahrávek
42
návrhářské a designérské služby, tvorba a vývoj designu, tvorba softwaru, tvorba webových stránek a jiných softwarových aplikací, služby art studia, služby průmyslového designu, návrhářství v obalové technice, informační, průzkumové a konzultační služby, týkající se shora uvedeného, internetové info...rmační a konzultační služby, týkající se shora uvedeného, zajišťování služeb týkajících se uvedených služeb, vývojové služby