Kilák, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Kilák, číslo přihlášky 532952, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 7. 6. 2017.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
532952
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
38
Datum podání přihlášky:
2.8.2016
Datum registrace
7.6.2017
Datum zveřejnění přihlášky:
1.3.2017
Datum priority:
2.8.2016
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
9
aparáty a přístroje vědecké, geodetické, fotografické, filmové, optické, přístroje pro vážení, měření, signalizaci, kontrolu, záchranu a přístroje učební, aparáty pro záznam, uchování, převod, přenos nebo reprodukci zvuku nebo obrazu, přístroje a nástroje na provedení, přepínání, přeměnu, akumulaci,... regulaci nebo řízení elektrického proudu, hasicí přístroje, telefony, záznamníky, faxy, ústředny, magnetické nebo optické suporty zvukových nebo zvukově obrazových záznamů, automatické distributory a mechanismy na mince, zapisovací pokladny, kalkulační stroje, přístroje pro zpracování informací a počítače, včetně jejich jednotlivých součástí a náhradních dílů ze třídy 9, baterie a články elektrické, elektrické akumulátory, počítačové hry s výstupem na PC nebo na TV, pohledy ilustrované se zvukovou nahrávkou v rámci této třídy, hrací skříně uváděné v činnost vhozením mince, reklamní světelné přístroje, nosiče záznamů nenahrané, videokazety nenahrané, audiokazety nenahrané, hudební díla na nosičích nebo v elektronické podobě, CD disky, DVD disky, programové vybavení pro počítače, software, hardware výpočetní techniky nebo komunikační nebo informační techniky, elektronické databáze a databázové produkty, informace a data a databáze a záznamy v elektronické podobě, elektronické nebo datové nebo informační nebo komunikační nebo výpočetní sítě, včetně jednotlivých součástí a náhradních dílů obsažených ve třídě 9, multimediální aplikace, elektronické multimediální nebo elektronické informační katalogy, elektronické časopisy, elektronická periodika a knihy v elektronické podobě
16
papír, lepenka a výrobky z těchto materiálů patřící do třídy 16, a to plakáty, fotografie, pohlednice, pohledy ilustrované se zvukovou nahrávkou, gratulace, dopisní papíry, obálky, kalendáře, zejména nástěnné a stolní, samolepky, obtisky, poznámkové bloky, desky na spisy, pořadače, omalovánky, aktiv...ity books, balicí papír, školní sešity, skicáky, tužky, pastelky, tuhy, gumy, ořezávátka na tužky, penály, papírové tašky, umělohmotné tašky, papírové kapesníčky, tiskoviny, časopisy, periodika, knihy, tiskárenské výrobky, tiskařské typy, potřeby pro knižní vazby, lepidla na papír a pro domácnost, materiály pro umělce, štětce, psací stroje a kancelářské potřeby patřící do třídy 16, učební pomůcky (s výjimkou přístrojů), papírové obaly, obaly z plastických hmot zařazené v této třídě
35
reklamní, inzertní a propagační činnost, marketing, reklamní, inzertní a propagační činnost prostřednictvím jakéhokoliv média, prostřednictvím telefonní sítě nebo datové sítě nebo informační sítě nebo elektronické sítě nebo komunikační sítě nebo počítačové sítě, poskytování informací komerčního nebo... reklamního charakteru, multimediálních informací komerčního charakteru, komerční využití Internetu v oblastech komerčních internetových médií a vyhledávacích služeb, on-line inzerce, pronájem informačních míst v rámci této třídy, činnost reklamní agentury, činnost ekonomických a/nebo organizačních poradců, zprostředkování v obchodních vztazích, merchandising, franchising, pomoc při využívání a řízení obchodního podniku, personální agentura, personální poradenství, automatizované zpracování dat, pomoc při provozování obchodů a obchodních činností průmyslového nebo obchodního podniku, služby, které zahrnují záznam, přepis, vypracování, kompilaci, přenášení nebo systematičnost písemných či datových či elektronických sdělení a záznamů, jakož i využívání nebo kompilaci matematických a statistických údajů, organizační zabezpečování televizního vysílání, systém na podporu a intenzifikaci obchodních služeb, založený na zvýhodňování klíčových spolupracovníků a klientů, věrnostní a bonusové systémy, jako například poskytování slev a odměn
38
telekomunikace, služby umožňující komunikaci jedné osoby s druhou, televizní vysílání, rozhlasové vysílání, digitální vysílání, televizní vysílání programů, televizní vysílání zábavných, vzdělávacích, výchovných, soutěžních, diskusních a informačních pořadů, telematika, šíření, výměna nebo získávání... zpráv a informací, šíření elektronických časopisů, informací, elektronických periodik, knih v elektronické podobě, audio nebo audiovizuálních děl prostřednictvím informační nebo datové nebo elektronické nebo komunikační nebo telekomunikační nebo počítačové sítě, zejména internetu, pomocí satelitů a jiných, informační služby na internetu, související s televizním vysíláním, komunikace, poradenská činnost v oblasti sdělovacích prostředků, telekomunikací, informační služby v oblasti telekomunikací, informační kancelář, poskytování informačních služeb prostřednictvím počítačů, vše v rámci této třídy, pronájem komunikačních míst