KONOPÁČ, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce KONOPÁČ, číslo přihlášky 484328, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 21. 9. 2011.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
484328
Třídy výrobků a služeb:
25,
29,
35
Datum podání přihlášky:
24.3.2011
Datum registrace
21.9.2011
Datum zveřejnění přihlášky:
15.6.2011
Datum priority:
24.3.2011
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
25
oděvy, sportovní oděvy, oděvy nepromokavé, oděvy pro cyklisty, bundy, sportovní bundy, saka, svetry, košile, kravaty, trička, šály, šátky, šerpy, šle, čelenky, textilní bryndáčky a zástěry, dětské textilní plenky a kalhotky, spodní prádlo, župany, pyžama, dresy, peleríny, plavky, pletené zboží, podv...lékačky, kombinézy, uniformy, maškarní kostýmy, potítka, tepláky a teplákové soupravy, obuv, fotbalová a sportovní obuv, bačkory, ponožky, pokrývky hlavy, čepice, klobouky, kšilty sluneční, chrániče uší proti chladu jako pokrývka hlavy, štítky na čepice, opasky, opasky na peníze (oděvy), rukavice, pláštěnky, punčocháče, oděvy z kůže, oděvy z napodobenin kůže, jezdecké kalhoty
29
mléko a mléčné výrobky, mléčné kysané výrobky včetně jogurtů, mléčné nápoje (s vysokým obsahem mléka), mléčné krémy, sušené mléko a sušené výrobky na bázi mléka, tvarohy, smetany, mražené krémy na bázi mléka, sýry, tofu, tuky, tuk kokosový, máslo, včetně pomazánkového, kokosové a oříškočokoládové má...slo, těstárenské suroviny a polotovary na bázi mléka, potravní doplňky živočišného původu na bázi mléka, mléčných výrobků, bakterií mléčného kvašení v tuhém i tekutém stavu, syrovátka, syřidlo, nasolené potraviny (maso), uzeniny, klobásy, salámy, párky, vše pro neléčebné účely
35
inzertní a reklamní činnost, provozování sítě obchodů s výše uvedenými výrobky ve tř. 25 a 29, organizace a pořádání reklamních, komerčních a propagačních akcí a výstav, organizace veletrhů pro komerční a reklamní účely, pořádání módních přehlídek pro reklamní a obchodní účely, zasílání reklamních m...ateriálů zákazníkům, činnost umělecké agentury (obchodní vedení), poskytování komerčních informací a rad pro spotřebitele (spotřebitelská poradna), tvorba televizních a rozhlasových reklam, zprostředkovatelská činnost týkající se nákupu a prodeje výše uvedených výrobků ve tř. 25 a 29