Krabicové království, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Krabicové království, číslo přihlášky 577717, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Obrazová, datum registrace 13. 7. 2022.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
577717
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
14,
21,
25,
35
Datum podání přihlášky:
21.2.2022
Datum registrace
13.7.2022
Datum zveřejnění přihlášky:
6.4.2022
Datum priority:
21.2.2022
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Obrazová
Seznam výrobků a služeb:
14
šperky, náhrdelníky, náramky, náramky z vyšívaného textilu (šperky), náušnice, polodrahokamy, prsteny (šperky), přívěsky ke kroužkům na klíče, přívěsky, řetízky (šperky), skleněná bižuterie
21
demižony, dózy, boxy a nádoby pro použití v domácnosti a kuchyni, džbány, figurky (sošky) z porcelánu, keramiky, kameniny nebo skla, karafy, lahve, malované skleněné výrobky, misky, nádoby na pití, nádoby na pivo, pokladničky na mince, sklenice na pití, sklenice (nádoby), šálky, hrníčky
25
části oděvů, obuvi a pokrývek hlavy, obuv, oděvy, pokrývky hlavy
35
administrativní služby, administrativní zpracování objednávek, aktualizace reklamních materiálů, aranžování výkladů, cílené zasílání reklamních materiálů, cílený marketing, grafická úprava pro reklamní účely, influencer marketing, marketing, modeling pro reklamní účely nebo podporu prodeje, moderová...ní komerčních akcí, obchodní informace, obchodní lobbistické služby, obchodní zprostředkovatelské služby, online reklama v počítačové síti, podpora prodeje jiných osob, pomoc při řízení obchodní činnosti, poradenství v oblasti komunikační strategie v reklamě, poskytování obchodních informací a rady pro spotřebitele ve výběru produktů a služeb, poskytování obchodních informací prostřednictvím webových stránek, poskytování služeb průzkumu trhu, poskytování uživatelských hodnocení pro komerční nebo reklamní účely, poskytování uživatelských recenzí pro komerční nebo reklamní účely, prezentace výrobků v komunikačních médiích pro účely maloobchodu, profilování spotřebitele pro komerční nebo marketingové aktivity, propagace, propagace zboží prostřednictvím influencerů, předvádění zboží, reklama, subdodavatelské služby (pomoc v obchodní činnosti), šíření reklamních materiálů, výroba reklamních filmů, zprostředkování reklamy