Limited Edition MANUFAKTURA MEN Original Home Spa est. 1991, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Limited Edition MANUFAKTURA MEN Original Home Spa est. 1991, číslo přihlášky 538531, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 24. 1. 2018.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
538531
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
3,
20,
35
Datum podání přihlášky:
31.3.2017
Datum registrace
24.1.2018
Datum zveřejnění přihlášky:
18.10.2017
Datum priority:
31.3.2017
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
3
kosmetické výrobky a přípravky, přírodní kosmetika, mýdla, koupelové a sprchové přípravky, koupelové soli, éterické oleje, pleťová a tělová mléka, pleťové vody, šampóny, kondicionéry, barvy na vlasy, pleťové a tělové krémy, laky na vlasy, laky na nehty, opalovací kosmetika, líčidla, parfémy, toaletn...í vody, vody po holení, deodoranty a antiperspiranty, aromaterapeutické přípravky, masážní přípravky, zubní pasty, přípravky k péči o ústní dutinu, holicí přípravky, depilační přípravky a ostatní výrobky spadající do této třídy
20
dekorativní a dárkové předměty na bázi přírodních materiálů v rámci této třídy
35
maloobchodní, velkoobchodní činnost a zprostředkování s těmito výrobky: kosmetické výrobky a přípravky, přírodní kosmetika, mýdla, koupelové a sprchové přípravky, koupelové soli, éterické oleje, pleťová a tělová mléka, pleťové vody, šampóny, kondicionéry, barvy na vlasy, pleťové a tělové krémy, laky... na vlasy, laky na nehty, opalovací kosmetika, líčidla, parfémy, toaletní vody, vody po holení, deodoranty a antiperspiranty, aromaterapeutické přípravky, masážní přípravky, zubní pasty, přípravky k péči o ústní dutinu, holicí přípravky, depilační přípravky dekorativní a dárkové předměty na bázi přírodních materiálů, pomoc při řízení obchodní činnosti, propagační činnost, reklama, řízení a provozování, maloobchodních prodejen a obchodních domů, obchodní administrativa, kancelářské práce, přeskupování různého zboží (kromě jejich přepravy) pro třetí osoby za účelem umožnit spotřebiteli, aby si tyto výrobky mohl pohodlně prohlížet a nakupovat, žádná z výše uvedených služeb ve vztahu k módnímu průmyslu