Marco MORALLI, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Marco MORALLI, číslo přihlášky 460477, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní grafická, datum registrace 20. 5. 2009.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
460477
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
18,
24,
25,
35
Datum podání přihlášky:
1.7.2008
Datum registrace
20.5.2009
Datum zveřejnění přihlášky:
10.9.2008
Datum priority:
1.7.2008
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní grafická
Seznam výrobků a služeb:
18
usně, koženky a výrobky z těchto materiálů nezahrnuté v jiných třídách, surové kůže, kufry a cestovní tašky, deštníky, slunečníky a vycházkové hole, biče, postroje a sedlářské výrobky, kabelky, kabelkové rámy, peněženky, kufříky, diplomatické kufříky, aktovky, školní tašky, plážové tašky, batohy, lo...dní kufry, torby, ruksaky, cestovní obaly na oděvy, hole na podporu při chůzi, horolezecké hole, kůže a imitace kůže, kožené nebo kůží potažené krabice, kožené nitě, šňůrky, kožené obložení nábytku, kožešinové pokrývky, kožešiny, náhubky, obojky pro zvířata, postroje pro zvířata, opratě, klíčenky z kůže (kožená galanterie), lovecké tašky, pouzdra na navštívenky, turistické vaky, kožené vaky na balení
24
textilie a textilní výrobky, nezahrnuté v jiných třídách, postelové přikrývky, ubrusy, látky na textilní využití, tkaniny patřící do této třídy, postelové pokrývky, textilní tapety, textilie na obuv, žínky, utěrky na nádobí, textilní utěrky, textilní ubrousky na odstraňování líčidel a šminek, odličo...vací ubrousky, textilní ubrousky jako prostírání, látkové značky, bavlněné textilie, plátěné povlečení, postelové povlečení, stolní prostírání, látky s imitací kůže, cestovní přikrývky, čalounické látky, dveřní závěsy, gáza, závoj, hedvábné látky, hrubé plátno, jutová látka, koupelnové textilie s výjimkou oblečení, moleskin jako textilie, síťky proti moskytům, potahy na nábytek, netkané textilie, potahy na matrace, potahy na polštáře, plachty, pleteniny, textilní podšívky, vlajky a zástavy s výjimkou papírových, textilní vaky, záclonky, textilní nebo umělohmotné závěsy
25
oděvy, obuv včetně dětské, pokrývky hlavy, konfekce, košile, obleky, saka, kostýmy, pracovní obuv patřící do této třídy, bačkory, spodní prádlo, bundy, boa, body, cyklistické oblečení, klobouky, čelenky, čapky, chrániče uší jako pokrývky hlavy, dětské výbavičky, textilní dětské pleny, límečky, kabát...y, kapuce, kombiné, kombinézy jako oblečení, korzety, kožešiny jako oblečení, krátké kabátky, peleríny, krátké kalhoty jezdecké nebo spodní, kravaty, koupací pláště, manžety jako části oděvů, náprsenky, kalhoty, kožené rukavice, opasky, punčochy, punčochové kalhoty, pánské spodky, pláště, plavky, plážová obuv, plážové oblečení, pleteniny jako oblečení, oblečení z imitace kůže, podprsenky, ponožky, pracovní pláště, pulovry, pyžama, rukavice, spodničky, sukně, šály, šerpy, tílka, potítka, trička, vesty, uniformy, zástěry, závoje, svrchníky, župany, vaky na oděvy, gymnastické dresy, maškarní kostýmy, kšilty, galoše, podpatky
35
maloobchodní a/nebo velkoobchodní služby s oděvy, textilem, povlečením, bytovým textilem, obuví, textilními výrobky, galanterií, kožešinami, ozdobami a doplňky pro oděvy nebo textil, maloobchodní a velkoobchodní služby supermarketů a hypermarketů, shromažďování různých výrobků pro třetí osoby /kromě... dopravy/ s cílem umožnit zákazníkům, aby si mohli tyto výrobky pohodlně prohlédnout a nakoupit, a to prostřednictvím maloobchodních a velkoobchodních prodejen, prostřednictvím katalogového prodeje nebo elektronickými prostředky, prostřednictvím webových stránek nebo prostřednictvím telenákupu, kanceláře zabývající se dovozem a vývozem, reklama, on-line reklama na počítačové komunikační síti, vydávání a aktualizování reklamních nebo náborových materiálů, obchodní management a řízení, pomoc při řízení obchodní činnosti, marketingové studie, průzkum trhu, vedení kartoték v počítači, vyhledávání informací v počítačových souborech pro zákazníky, služby porovnávání cen, organizování komerčních nebo reklamních výstav a veletrhů, podpora prodeje pro třetí osoby, předvádění zboží, administrativní zpracování obchodních objednávek, obchodní poradenství a informace spotřebitelům, poskytování uvedených služeb prostřednictvím komunikačních médií, elektronické pošty, SMS zpráv, počítačových sítí a Internetu, obchodní zprostředkování služeb v této třídě