Maurerův výběr Grand Bar, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Maurerův výběr Grand Bar, číslo přihlášky 480393, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 8. 6. 2011.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
480393
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
33,
35,
38,
39,
41,
43
Datum podání přihlášky:
21.10.2010
Datum registrace
8.6.2011
Datum zveřejnění přihlášky:
2.3.2011
Datum priority:
21.10.2010
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
9 - Zaniklý dokument
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
9
aparáty pro záznam, uchování, převod, přenos nebo reprodukci zvuku nebo obrazu, magnetické nebo optické suporty zvukových nebo zvukově obrazových záznamů, automatické distributory a mechanismy na mince, reklamní světelné přístroje, nosiče záznamů nahrané i nenahrané, videokazety nahrané i nenahrané,... audiokazety nahrané i nenahrané, audiovizuální programy, audioprogramy, audiovizuální díla na nosičích, audiovizuální díla v digitální podobě, filmy, hudební díla na nosičích nebo v elektronické podobě, CD disky, programové vybavení pro počítače, software, hardware výpočetní techniky nebo komunikační nebo informační techniky, elektronické databáze a databázové produkty, informace a data a databáze a záznamy v elektronické podobě, elektronické nebo datové nebo informační nebo komunikační nebo výpočetní sítě včetně jednotlivých součástí a náhradních dílů obsažených ve třídě 9, multimediální aplikace, elektronické multimediální nebo elektronické informační katalogy, elektronické časopisy, elektronická periodika a knihy v elektronické podobě
16
tiskoviny, tiskopisy, časopisy, periodika, knihy, databázové produkty a databáze v papírové formě, tiskárenské výrobky
33
alkoholické nápoje (s výjimkou piv), lihoviny, likéry
35
organizace spotřebitelských soutěží reklamního charakteru zaměřených zejména na podporu prodeje, vyhlašování výsledků soutěží reklamního charakteru zaměřených zejména na podporu prodeje, organizace spotřebitelských soutěží - v rámci této třídy, spotřebitelská anketa, propagace výherce soutěže či ank...ety, reklamní, inzertní a propagační činnost, marketing, poskytování informací komerčního nebo reklamního charakteru, multimediálních informací komerčního charakteru, on-line inzerce, pronájem informačních míst v rámci třídy, činnost reklamní agentury, činnost ekonomických a/nebo organizačních poradců, zprostředkování v obchodních vztazích, automatizované zpracování dat, pomoc při provozování obchodů a obchodních činností průmyslového nebo obchodního podniku, služby, které zahrnují záznam, přepis, vypracování, kompilaci, přenášení nebo systematičnost písemných či datových či elektronických sdělení a záznamů, jakož i využívání nebo kompilaci matematických a statistických údajů, organizační zabezpečování televizního vysílání
38
televizní vysílání, rozhlasové vysílání, digitální vysílání, televizní vysílání programů, televizní vysílání zábavných, vzdělávacích, výchovných, soutěžních, diskusních a informačních pořadů, telematika, šíření, výměna nebo získávání zpráv a informací, šíření elektronických časopisů, informací, elek...tronických periodik, knih v elektronické podobě, audio nebo audiovizuálních děl prostřednictvím informační nebo datové nebo elektronické nebo komunikační nebo telekomunikační nebo počítačové sítě, zejména Internetu, pomocí satelitů, služby na Internetu související s televizním vysíláním, pronájem komunikačních míst
39
služby cestovní kanceláře, jako například organizování zájezdů a výletů, turistických prohlídek, rezervace cest, okružních plaveb, informační služby v cestovním ruchu, doprava pozemní, autobusová, automobilová i železniční, lodní, včetně trajektů, letecká, včetně jejího zprostředkování, přeprava oso...b, přeprava zavazadel a nákladů, včetně jejich skladování, poskytování průvodcovských služeb, cestovní kancelář, poskytování a zprostředkování cestovních služeb, organizování rekreačních, turistických, tématických a jiných zájezdů a pobytů, zprostředkování přepravy, zajišťování vyhlídkových a okružních jízd, distribuce a rezervace letenek, jízdenek a místenek, distribuce cestovních katalogů a nabídkových listin v tuzemsku i zahraničí, služby, týkající se sdělování informací ohledně cesty, které poskytují turistické kanceláře, služby, týkající se organizování pobytu turistů, zprostředkování dopravy (zasilatelství), poradenská a konzultační činnost v cestovním ruchu, doprava, zprostředkování a průvodcovská činnost v cestovním ruchu, informační služby v cestovním ruchu, pořádání tematických zájezdů, zejména kulturních, sportovních, studijních, pobytových, poznávacích s komplexním programem, poradenské služby v turistickém ruchu
41
nakladatelství a vydavatelství, ediční činnost, publikační činnost, nahrávání nosičů zvukových nebo obrazově zvukových, půjčování nahraných zvukových a zvukově obrazových záznamů, tvorba a šíření audiovizuálních děl, televizní produkce, filmová produkce, televizní výroba programů, tvorba programů, t...vorba a výroba televizních a audiovizuálních programů, agenturní činnost v oblasti kultury, zprostředkování v oblasti kultury, výchovy, zábavy a sportu, výchovná, vzdělávací, soutěžní a zábavní činnost, zábavní nebo kulturní nebo vzdělávací představení, organizace společenských a kulturních akcí, organizace, provozování a provádění her a soutěží i veřejných, čtenářská anketa, divácká anketa, vyhlašování soutěží a vyhlašování jejich výsledků, výstavní činnost v oblasti kultury nebo zábavy nebo výchovy nebo vzdělávání, organizace turistických, ekologických a kulturních akcí a slavností, organizace a vyhlašování soutěží a anket a jejich výsledků a prezentace těchto výsledků z oblasti gastronomie
43
bary, hodnocení služeb souvisejících s gastronomií, ochutnávky související s anketou a soutěží, anketa na hodnocení restaurací a barů, hodnocení restauračních, barových a gastronomických služeb, služby zajišťující stravování a nápoje, bankety, rauty, gala večeře, cateringové služby, ubytovací služby..., zajišťování, zprostředkovávání a rezervace ubytování a stravování, zajišťování noclehů, cestovní kancelář – zajišťování ubytování