mobila, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce mobila, číslo přihlášky 420170, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 26. 4. 2005.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
420170
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
38,
41
Datum podání přihlášky:
3.11.2004
Datum registrace
26.4.2005
Datum zveřejnění přihlášky:
12.1.2005
Datum priority:
3.11.2004
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
9
informace, data a databáze na elektronických, magnetických a optických nosičích všeho druhu a v elektronických, datových, informačních a telekomunikačních sítích všeho druhu, multimediální aplikace, zejména elektronické informační katalogy, časopisy a periodika, knihy v elektronické podobě, nahrané ...zvukové a zvukově-obrazové záznamy, včetně software na CD a DVD discích a magnetických nosičích, software pro počítače
16
tiskoviny všeho druhu, periodické a neperiodické publikace na papírových nosičích, zejména časopisy, noviny, knihy, prospekty, plakáty, samolepky, fotografie, kalendáře, knihařské výrobky, informační a propagační výrobky z papíru, vč. dekoračních předmětů z papíru, obalový materiál z papíru a balicí folie z plastu, papírové a plastové tašky, tužky a pera, data a databáze na papírových, nosičích
35
zprostředkovatelské služby v oblasti obchodu a pomoc při řízení obchodní činnosti, zprostředkování obchodních kontaktů, reklamní a propagační činnost, poskytování obchodních informací a jiných obchodních informačních produktům například multimediálních informací pro reklamní a obchodní účely, včetně... jejich vyhledávání, inzertní a propagační činnost, včetně on-line inzerce a prezentace uživatelů v počítačové síti Internet, obchodní využití sítě Internet v oblasti e-businessu, vydávání reklamních a/nebo náborových textů, propagačních a inzertních tiskovin, rozšiřování reklamních a/ nebo inzertních materiálů, obchodní průzkum a analýza trhu, marketing, organizace reklamních a obchodních předváděcích akcí výrobků a služeb, vč. obchodních výstav a jejich doprovodných akcí, např. komerčních módních přehlídek, distribuce zboží a tiskovin k reklamním účelům, obchodní zastoupení tuzemských a zahraničních firem, obchodní a podnikatelský informační servis, obchodní poradenské a konzultační služby
38
šíření elektronických zpráv, informací, časopisů, elektronických časopisů a knih v elektronické podobě prostřednictví počítačové sítě, Internetu a satelitů, výměna zpráv a informací, služby zabezpečující audiovizuální komunikaci prostřednictvím informačních a telekomunikačních sítí, např. počítačové... sítě Internet, satelitu, šíření audiovizuálních děl, odborná informační a poradenská činnost v daných oborech
41
nakladatelství a vydavatelství periodických a neperiodických publikací, zejména společenských, zábavních, vzdělávacích a odborných časopisů a to tištěných na papírových nosičích i v elektronické podobě, vč. textových, zvukových a zvukově-obrazových zprav a informací na elektronických, magnetických a... optických nosičích všeho druhu/ ediční a publikační činnost, vč. nahrávání zvukových a zvukově-obrazových nosičů a pořadů pro rozhlasové a televizní vysílání, půjčování publikací a nahraných zvukových a zvukově-obrazových nosičů, produkční a agenturní činnost v oblasti zábavy, vzdělávání, kultury a sportu, vč. pořádání zábavních a vzdělávacích soutěží, hobby-soutěží, zájmových klubů, setkání a přednášek, vč., společenských a vzdělávacích akcí, kulturních a/nebo vzdělávacích výstav, informační, konzultační, poradenské a obstaravatelské služby v oboru nakladatelské činnosti, produkční a agenturní činnost v oblasti zábavy, kultury, vzdělávání a zájmové činnosti