oceans´ corner, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce oceans´ corner, číslo přihlášky 432083, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 24. 5. 2006.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
432083
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
16,
21,
35,
38,
40,
43
Datum podání přihlášky:
5.12.2005
Datum registrace
24.5.2006
Datum zveřejnění přihlášky:
15.2.2006
Datum priority:
5.12.2005
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
9 - Zaniklý dokument
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
16
etikety, balicí papír a balicí fólie, papírové obaly (skládačky), lepenka a kartonážní výrobky, obaly, tašky a propagační výrobky z plastů, nezařazené do jiných tříd, reklamní, inzertní, propagační materiály i tiskoviny, plakáty, billboardy, tiskoviny všeho druhu a ostatní polygrafické výrobky, zařa...zené v této třídě, výrobky z papíru, papírové vlaječky, papírnické zboží, obálky, dopisní papíry, kalendáře, plánovací záznamníky, gratulace, psací potřeby, včetně psacích potřeb ze vzácných kovů a jejich slitin, kancelářské výrobky (s výjimkou nábytku), upomínkové propagační předměty z papíru a plastů, spadající do této třídy, výrobky, upomínkové propagační předměty z papíru a plastů, spadající do této třídy
21
poháry skleněné, sklenice a veškeré skleněné zboží, spadající do této třídy, porcelánové džbány, holby, pohárky skleněné, porcelánové a keramické, tácky keramické a porcelánové, tácky papírové, stojany na jídelní lístky, suvenýry a upomínkové předměty ze skla, porcelánu a keramiky, náležející do tét...o třídy, veškeré jídelní, nápojové a moučníkové skleněné, porcelánové a keramické zboží, zařazené v této třídě
35
venkovní reklama, reklamní, propagační a inzertní služby prostřednictvím jakéhokoliv média - prostřednictvím telefonní, datové nebo informační sítě, rozšiřování reklamních nebo inzertních materiálů, podnikové poradenství a obchodní management, poradenství při vedení podniku, personální poradenství, ...marketing a marketingové studie, služby zajišťující optimalizaci firemního chování a fungování s cílem zvýšení produktivity a profistability na základě cíleného řízení vztahu se zákazníky, organizační management, obchodní informace a pomoc při řízení obchodní a zahraničně-obchodní činnosti, franchising, vyhledávání obchodních informací pomocí Internetu i globálních telekomunikačních sítí, dodavatelské služby pro třetí osoby, zprostředkovatelská činnost v oblasti obchodu a služeb v rámci této třídy
38
přenos zpráv a obrazových informací pomocí počítače, Internetu nebo globálních telekomunikačních sítí, služby stravovací a nápojové poskytované prostřednictvím Internetu v rámci této třídy
40
výroba polotovarů, polévek, hotových jídel všech druhů, salátů, lahůdek, pokrmových specialit, dezertů a moučníků, včetně všech těchto výrobků chlazených a mražených
43
cateringové služby, hostinská činnost, poskytování gastronomických služeb, fast food, stravovací služby, poskytování jídel, pokrmových specialit a lahůdek všech druhů, včetně výrobků studené i teplé kuchyně, nápojů a moučníků, pořádání hostin, rautů a gastronomických akcí, provoz kavárny a cukrárny,... provozování automatů rychlého občerstvení, zprostředkování, rezervace a zajišťování ubytování, ubytovací a hotelové služby, služby v oblasti ubytování, stravování a nápojové služby poskytované prostřednictvím sítě Internetu, obstaravatelská a zprostředkovatelská činnost v souvisejících oborech, spadající do této třídy