Ověření poradců, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Ověření poradců, číslo přihlášky 501022, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 22. 1. 2014.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
501022
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
36,
41
Datum podání přihlášky:
10.1.2013
Datum registrace
22.1.2014
Datum zveřejnění přihlášky:
16.10.2013
Datum priority:
10.1.2013
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
9 - Zaniklý dokument
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
9
elektronické sítě, multimediální informační katalogy, elektronické časopisy, elektronická periodika a knihy v elektronické podobě, data na magnetických a optických nosičích, počítačový software
16
knihy, časopisy, tiskoviny všeho druhu periodické i neperiodické, tiskopisy, letáky, manuály, příručky, brožury, fotografie, data a databáze tištěné, tiskárenské výrobky, např. publikace, brožury, periodika, výrobky z papíru pro reklamní účely zahrnuté v této třídě
35
pořádání anket mezi laickou a odbornou veřejností, čtenářská anketa, reklamní, inzertní, propagační a marketingová činnost, on-line inzertní činnost, vydávání a rozšiřování reklamních materiálů a textů na všech dostupných nosičích, vydávání brožur, katalogů, umisťování reklamních nálepek na zboží, v...enkovní reklama na billboardech, reklamní inzerce v tisku, v rozhlasových a televizních spotech, v síti Internet, aktualizování reklamních materiálů, vše vztahující se k reklamě v oblasti bankovnictví, vyhledávání obchodních informací, obchodní poradenské a konzultační služby, poskytování informací a informačních produktů reklamního charakteru, vedení databází a jiných záznamů o obchodních kontaktech, konzultace v oblasti obchodu a ekonomiky, organizační zajištění a pořádání výstav a prezentací pro komerční účely, poskytování pomoci při řízení obchodní činnosti a obchodní administrativa s tím spojená, zvláště podnikové poradenství a obchodní management včetně marketingových studií, průzkumu trhu, organizování a účast na komerčních výstavách a předvádění zboží, shromažďování obchodních a statistických informací pro obchodní účely, vše vztahující se k obchodní a reklamní činnosti v oblasti bankovnictví, organizace spotřebitelských soutěží, spotřebitelská anketa
36
finanční a bankovní služby v podobě konzultací a poradenství, expertní služby v oblasti pojištění a garancí v investiční oblasti pro tuzemské a zahraniční subjekty, finanční analýzy, finanční informace v oblasti bankovnictví
41
školicí a vzdělávací činnost, nakladatelská a vydavatelská činnost, vydávání elektronických knih a časopisů on-line, elektronické publikování (DTP), služby spojené s pořádáním zábavy, jako je pořádání oslav, provozování programu při udílení cen a obdobných jednorázových událostí, organizování, insce...nování a poskytování příležitostí k soutěžím, vyhlašování soutěží a vyhlašování jejich výsledků, organizování a vedení konferencí, sympozií a kongresů v oblasti bankovnictví