Ochranná známka s číslem přihlášky 427192 - základní údaje k ochranné známce, číslo přihlášky 427192, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Obrazová, datum registrace 10. 9. 2008.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
427192
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
32,
33,
35
Datum podání přihlášky:
9.6.2005
Datum registrace
10.9.2008
Datum zveřejnění přihlášky:
4.6.2008
Datum priority:
9.6.2005
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Obrazová
Seznam výrobků a služeb:
32
piva, lehká piva, světlé a tmavé pivo, ležáky, světlý ležák, tmavý ležák, polotmavý ležák, černé pivo, nealkoholické pivo
33
veškeré alkoholické nápoje (s výjimkou piv) spadající do této třídy
35
studie a průzkum trhu, výzkum veřejného mínění, marketing, obchodní nebo podnikatelský průzkum, reklama, propagace, kopírování nebo rozmnožování (reprodukce) tiskovin, dokladů, dokumentů, inzerce poštou, rozšiřování reklamních a propagačních materiálů zákazníkům (prospekty, letáky, vzorky, tiskoviny...), vyhledávání obchodních informací prostřednictvím počítačů, ukládání a zpracování dat a informací, obchodní administrativa, zprostředkovatelská a obstaravatelská činnost v oblasti obchodu, informace obchodní a podnikatelské, organizační a ekonomické poradenství, rozhlasová, rádiová a televizní reklama, výroba rozhlasové, rádiové a televizní reklamy, reklamní, propagační a inzertní činnost prostřednictvím jakéhokoliv sdělovacího média, poskytování informací a jiných informačních produktů komerčního nebo reklamního charakteru, merchandising, franchising, pomoc při řízení obchodního podniku v rámci této třídy, plánování obchodních a propagačních akcí, ověřovaní obchodních transakcí, poskytování informací komerčního charakteru, poskytování informací a informačních produktů, zejména však informačních produktů reklamního či komerčního charakteru, multimediálních informací komerčního nebo reklamního charakteru, vydávání reklamních, náborových, propagačních a inzertních textů, kancelářské práce, reklama on-line v počítačové síti, předvádění zboží a výrobků pro reklamní účely a podporu prodeje, pronájem reklamní doby v komunikačních mediích, poskytování on-line inzerce, zprostředkování obchodních kontaktů, zprostředkování v oblasti výše uvedených služeb, vše v rámci této třídy