PLZEŇSKÝ ROZCESTNÍK, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce PLZEŇSKÝ ROZCESTNÍK, číslo přihlášky 196155, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 23. 7. 2004.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
196155
Třídy výrobků a služeb:
16,
35,
38
Datum podání přihlášky:
22.9.2003
Datum registrace
23.7.2004
Datum zveřejnění přihlášky:
14.4.2004
Datum priority:
22.9.2003
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
9 - Zaniklý dokument
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
16
periodické a neperiodické tiskoviny, jako například noviny, časopisy, mapy, katalogy, prospekty, plakáty, letáky a jiné propagační, reklamní a informační materiály, tiskopisy, vstupenky, šatní lístky, jídelní a nápojové lístky včetně obalů, mapy, pohlednice, fotografie, grafická díla, grafické repro...dukce a jiná vyobrazení, figurky a jiné dekorační předměty z papírové hmoty, úložné krabice papírové, jiné výrobky z papíru jako např. utěrky, ubrousky, ubrusy, ručníky, kapesníky, záclony, záclonky, banketní sukně, toaletní papír, svačinové sáčky, papírové obaly všeho druhu, psací a kancelářské potřeby, pouzdra na psací potřeby, držáky a stojánky na psací potřeby, stojánky na fotografie, různé stojánky na kancelářské potřeby, knihy, sešity, diáře, poznámkové bloky, zápisníky, kalendáře, dopisní papír, dopisní obálky, kancelářsky papír všeho druhu, obaly na knihy, sešity, a jiné papírenské a polygrafické výrobky, pořadače, upomínkové předměty z papíru, sáčky všeho druhu jako obaly z papíru a umělých hmot v jiné třídě neobsazené
35
reklamní, inzertní a propagační činnost, marketing, reklamní, inzertní a propagační činnost prostřednictvím jakéhokoliv média, prostřednictvím telefonní sítě nebo datové sítě nebo informační sítě nebo elektronické sítě nebo komunikační sítě nebo počítačové sítě, poskytování informací a jiných inform...ačních produktů komerčního nebo reklamního charakteru, informačních produktů reklamního charakteru, multimediálních informací komerčního charakteru, komerční využití Internetu v oblastech komerčních internetových médií a vyhledávacích služeb, on-line inzerce, činnost reklamní agentury, zprostředkování v obchodních vztazích zprostředkování v oblasti obchodu, reklamní, inzertní a propagační činnost, pořádání výstav a předváděcích akcí se zaměřením na komerční účely, služby na internetu k obchodním a reklamním účelům
38
telematika, výměna, šíření a nebo získávání zpráv a informací včetně doprovodného zvuku, šíření elektronických časopisů, informací, elektronických periodik, knih v elektronické podobě, audio nebo audiovizuálních děl prostřednictvím informační nebo datové nebo elektronické nebo komunikační nebo telekomunikační nebo počítačové sítě, zejména Internetu, pomocí satelitů