prague pulse the city brought to life, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce prague pulse the city brought to life, číslo přihlášky 480600, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 20. 7. 2011.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
480600
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
9,
35,
38,
39,
41,
42,
45
Datum podání přihlášky:
29.10.2010
Datum registrace
20.7.2011
Datum zveřejnění přihlášky:
13.4.2011
Datum priority:
29.10.2010
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
9 - Zaniklý dokument
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
9
data, databáze a jiné informační produkty na magnetických, elektronických a optických nosičích, související software a hardware, elektronické a datové sítě, multimediální aplikace, 2D animace, multimediální informační katalogy, elektronické časopisy, elektronická periodika a knihy v elektronické pod...obě, programové vybavení pro informační technologie a pro komunikaci, nahrané zvukové a/nebo obrazové záznamy - to vše pouze ve vztahu k službám reklamní a inzertní kanceláře a vydávání průvodců a katalogů pro obchodní účely
35
reklamní a propagační činnost, pořádání komerčních výstav se zaměřením na služby podpory obchodních a průmyslových kontaktů, inzertní činnost, předvádění zboží, reklamní agentura, aktualizování reklamních materiálů, rozšiřování a zasílání reklamních materiálů, především letáků, prospektů, katalogů, ...periodických a neperiodických publikací, tiskovin a různých vzorků, vydávání reklamních textů, rozhlasová a televizní reklama, prezentace uživatelů na stránkách World Wide Web v počítačové síti Internet pro účely maloobchodu i pro podporu obchodních a průmyslových kontaktů, komerční využití Internetu v oblastech komerčních internetových médií a vyhledávacích služeb, on-line inzerce, analýzy nákladů - to vše pouze ve vztahu k službám reklamní a inzertní kanceláře a vydávání průvodců a katalogů pro obchodní a průmyslové účely
38
spoje, zejména služby pro komunikaci mezi osobami, příprava a technické i organizační zajištění komunikace mezi osobami, a to jak s osobním kontaktem, tak s virtuálním či dálkovým kontaktem typu komunikace s využitím videokonferencí, Internetu, rozhlasu a televize
39
poskytování a zprostředkování cestovních služeb v rámci této třídy, provozování cestovní agentury v rámci této třídy, včetně služeb spojených s přepravou zavazadel a nákladů, organizační zajišťování a pořádání tématických a pobytových poznávacích a odborných zájezdů, vzdělávacích a speciálních pobyt...ů, informace o zájezdech a cestách, rezervace a prodej jízdenek, letenek a lodních lístků, místenek, poskytování informací o jízdních řádech a tarifech, poskytování informací o dopravních cestách a způsobech dopravy, průvodcovské služby, zprostředkování dopravy, rezervace a objednávky přeprav, vše v rámci této třídy, provoz cestovní kanceláře v rámci služeb zařazených v této třídě, poradenská činnost v rámci dopravních služeb cestovní kanceláře - vše pouze ve vztahu k službám reklamní a inzertní kanceláře a vydávání průvodců a katalogů pro obchodní a průmyslové účely
41
agenturní činnost v oblasti kultury, tvorba pořadů pro rozhlasové a televizní vysílání, ediční činnost, publikační činnost, vydavatelská a nakladatelská činnost, nahrávání nosičů zvukových nebo obrazově zvukových, půjčování nahraných zvukových a/nebo obrazově zvukových záznamů, výroba a tvorba audio...vizuálních děl, poradenská činnost v rámci této třídy - vše pouze ve vztahu ke službám agentury pro propagaci, obchodního poradenství a zprostředkování obchodních a průmyslových kontaktů a vydávání poradenských brožur a průvodců či katalogů
42
vědecké a technologické služby, výzkum, průmyslové analýzy, návrhy hardwaru a softwaru