Praha Press Noviny pro byznys a život na úrovni, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Praha Press Noviny pro byznys a život na úrovni, číslo přihlášky 446968, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní grafická, datum registrace 7. 11. 2007.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
446968
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
38,
41
Datum podání přihlášky:
30.3.2007
Datum registrace
7.11.2007
Datum zveřejnění přihlášky:
1.8.2007
Datum priority:
30.3.2007
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní grafická
Seznam výrobků a služeb:
9
magnety dekorační, nosiče záznamů zvuku, obrazu, textu nebo jiných dat či informací, data i databáze, databázové produkty, informace a záznamy v elektronické podobě, bez ohledu na to, zda je uložení na samostatných nosičích a nebo v rámci datových, informačních či telekomunikačních sítí, elektronické časopisy, elektronická periodika a knihy v elektronické podobě
16
papír, noviny, tiskoviny všeho druhu, časopisy, periodika, knihy, lepenka a výrobky z těchto materiálů zatříděné ve třídě 16, výrobky z papíru, plakáty, kalendáře, pohlednice, gratulace, známky, dopisní papíry, obálky, samolepky, obtisky, poznámkové bloky, desky na spisy, pořadače, omalovánky, activ...ity books, balicí papír, papírové obaly všeho druhu, papírové tašky, pytlíky, sáčky jako obaly, katalogy, štočky, prospekty, vlajky papírové, tužky, databázové produkty v papírové podobě, databáze v papírové formě, tiskárenské výrobky, kancelářské potřeby kromě nábytku
35
shromažďování, poskytování, třídění nebo jiné zpracování obchodních nebo podnikatelských a osobních informací, včetně zpracování a třídění dat v rámci databází, průzkum trhu, šíření propagačních informací, obchodní reklama pro třetí osoby, organizování výstav komerčních i nekomerčních, organizování ...veletrhů pro obchodní a reklamní účely, reklama, reklama on-line, činnost reklamní agentury, reklamní materiály (rozšiřování zákazníkům), reklamní a propagační činnost, rozšiřování a poskytování reklamních a inzertních materiálů, periodických a neperiodických tiskovin, reklamní literatury, v tištěné podobě či na jiných nosných médiích či prostřednictvím sítě Internet či obchodní veřejné i neveřejné telekomunikační sítě, včetně Internetu, pomocí telefonů, mobilních telefonů, telefaxů, počítačů, terminálů, satelitů, včetně elektronické pošty, direct mail, reklamní texty (vydávání, zveřejňování, oznámení a publikování), šíření a zpřístupňování reklamních časopisů, novin, knih a jejich částí prostřednictvím veřejné nebo neveřejné telekomunikační sítě, včetně Internetu
38
komunikace a přenos dat prostřednictvím veřejné nebo neveřejné telekomunikační sítě včetně Internetu, pomocí počítačů, telefonů, mobilních telefonů, telefaxů, satelitů, terminálů, včetně elektronické pošty, přenos dat, zvuku, obrazu, textu či jiných dat nebo informací, zasílání zpráv, výzvy (služby ...poskytované telefonem nebo jinými elektronickými komunikačními prostředky), poskytování obsahu včetně šíření a zpřístupňování elektronických tiskovin, časopisů, periodik, knih a jiných dat prostřednictvím veřejné a neveřejné telekomunikační sítě včetně Internetu
41
vydavatelská a nakladatelská činnost, vydávání odborných, vzdělávacích, zábavných zpráv a publikací, vydávání informací, zprostředkovatelská činnost v oblasti vydávání tiskovin, elektronické publikování, informace o možnostech zábavy, klubové služby (výchovně zábavné), pořádání a organizování kultur...ních nebo vzdělávacích výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí, organizování soutěží, plánování a organizování večírků, poskytování on-line elektronických publikací (bez možnosti stažení), služby v oblasti vzdělávání, zábavy, kultury a sportu, zveřejňování textů (kromě reklamních), reportérské služby