Profesia Days, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Profesia Days, číslo přihlášky 499425, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 18. 6. 2013.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
499425
Třídy výrobků a služeb:
16,
35,
38,
41,
42
Datum podání přihlášky:
2.11.2012
Datum registrace
18.6.2013
Datum zveřejnění přihlášky:
13.3.2013
Datum priority:
2.11.2012
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
16
časopisy (periodika), publikace
35
vyhledávání informací v počítačových souborech (pro zákazníky), marketingové studie, nábor zaměstnanců, pomoc při vyhledávání v obchodní činnosti, poskytování obchodních a/nebo podnikatelských informací, profesionálně obchodní a/nebo podnikatelské poradenství, obchodní a/nebo podnikatelský průzkum, ...obchodní management a podnikové poradenství, organizační a odborné zabezpečení veletrhu práce, organizování komerčních a/nebo reklamních výstav a veletrhů, organizování výstav pro obchodní a reklamní účely, personální poradenství, sběr údajů do počítačových databází, seřazování údajů v počítačových databázích, odborné obchodní poradenství, poradenství v obchodní činnosti, posuzování efektivnosti provozu a racionalizace práce, pracovní pohovory, hospodářské a/nebo ekonomické předpovědi, průzkum trhu, průzkum veřejného mínění, reklama, on-line reklama na počítačové komunikační síti, reklamní agentury, rozšiřování reklamních materiálů zákazníkům (letáky, prospekty, tiskoviny, vzorky), vydávání a aktualizace reklamních materiálů, rozšiřování reklamních oznámení, poradenské služby v oblasti obchodního a/nebo podnikatelského řízení, rozhlasová reklama, rozšiřování reklamních a/nebo inzertních oznámení, zprostředkovatelny práce, statistické informace, televizní reklama, psychologické testování s cílem výběru, testování jazykových znalostí a používání počítačů, vedení kartoték v počítači, výběr osob pomocí psychologických testů, vydávání a aktualizace reklamních materiálů, vydávání reklamních a/nebo náborových textů, vyhledávání informací v počítačových souborech (pro zákazníky), vztahy s veřejností (průzkum vztahů mezi podniky, institucemi a společenským prostředím), zasílání reklamních materiálů zákazníkům, sběr údajů do počítačových databází, seřazování údajů v počítačových databázích
38
počítačová komunikace
41
akademie (vzdělávání), divadelní představení, informace o výchově a vzdělávání, korespondenční kurzy, módní přehlídky, organizace a vedení výukových dílen, organizování a vedení kolokvií, organizování a vedení konferencí, organizování a vedení kongresů, organizování a vedení seminářů, organizování a... vedení sympozií, organizování soutěží, pomoc při výběru povolání (poradenství v oblasti vzdělávání), poskytování elektronických publikací on-line (bez možnosti kopírování), poradenství pro volbu povolání (poradenství v oblasti vzdělávání), on-line vydávání knih a časopisů v elektronické formě
42
vytváření a udržování počítačových stránek (web) pro zákazníky