PROSPERITA, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce PROSPERITA, číslo přihlášky 554101, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Obrazová, datum registrace 11. 9. 2019.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
554101
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
38,
41
Datum podání přihlášky:
27.2.2019
Datum registrace
11.9.2019
Datum zveřejnění přihlášky:
5.6.2019
Datum priority:
27.2.2019
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Obrazová
Seznam výrobků a služeb:
9
data, elektronické časopisy, periodika a knihy v elektronické podobě, stahovatelné elektronické publikace, databáze a jiné informační produkty na elektronických a optických nosičích všeho druhu a v elektronických, datových, informačních a telekomunikačních sítích všeho druhu, související software a ...hardware, nosiče dat spadající do tř. 9, a to CD, DVD, USB flash disky, optické disky apod., elektronické sítě, multimediální informační katalogy, nahraný software na CD a DVD discích, audiovizuální programy, audio programy, nahrané zvukové a zvukově obrazové záznamy, obaly na zvukové nosiče, obaly na audiovizuální nosiče
16
časopisy, noviny, tiskoviny, periodické a neperiodické publikace, knihy, brožury, tištěné publikace, tištěné zprávy, papír, výrobky z papíru, a to fotografie, plakáty, pohledy, kalendáře, samolepky, obtisky, papírové a umělohmotné tašky, tužky, pera a pastelky, papírové obaly všeho druhu, informační... a reklamní produkty v papírové formě, data a databáze obecně na papírových nosičích, umělecké nebo ozdobné předměty z papíru
35
propagace, reklama a jejich zprostředkování, psaní reklamních textů, vydávání reklamních textů, reklama v časopisech, předplatné novin a časopisů (zajišťování pro třetí osoby), sjednávání předplatného na elektronické časopisy, poskytování obchodních informací a jiných informačních produktů reklamníh...o charakteru včetně tiskařských výrobků, on-line inzerce na datové komunikační síti, zprostředkování reklamní, inzertní a propagační činnosti prostřednictvím jakéhokoliv média, prostřednictvím telefonní sítě nebo datové sítě nebo informační sítě, sjednávání a uzavírání obchodních transakcí pro třetí strany, pořádání módních přehlídek pro reklamní účely, pořádání veletrhů pro obchodní či reklamní účely, pořádání výstav pro obchodní či reklamní účely, poskytování informací o obchodních kontaktech, poskytování obchodních informací prostřednictvím webových stránek, cílené zasílání reklamních materiálů, šíření reklamních materiálů, grafická úprava pro reklamní účely, návrh reklamních materiálů, poradenství v oblasti komunikační strategie při styku s veřejností, poradenství v oblasti komunikační strategie v reklamě, styk s veřejností, zprávy obchodní (tvorba) pro účely zveřejnění v periodických a neperiodických časopisech
38
šíření elektronických časopisů, elektronických periodik a knih v elektronické podobě prostřednictvím počítačové sítě, internetu, pomocí satelitů ap., výměna a šíření zpráv a informací, elektronický přenos zpráv a dat, služby zabezpečující audiovizuální komunikaci prostřednictvím informačních a telekomunikačních sítí, kupř. počítačové sítě Internet, satelitů apodobně
41
nakladatelství a vydavatelství periodických a neperiodických publikací v tištěné i elektronické podobě, novinové zprávy (tvorba), zprostředkování výchovné a zábavní činnosti, zprostředkování kulturních a uměleckých akcí, setkání, výstav v rámci této třídy, soutěží, přednášek apod., činnost knižních ...klubů, pořady pro rozhlasové a televizní vysílání (tvorba), ediční činnost, publikační činnost, nahrávání nosičů zvukových nebo obrazově zvukových, půjčování nahraných zvukových a/nebo obrazově zvukových záznamů, pořádání a vedení konferencí, pořádání a vedení kongresů, pořádání a vedení seminářů, pořádání soutěží krásy, pořádání soutěží, pořádání výstav ke kulturním nebo vzdělávacím účelům