SCG Samuel Consulting Group, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce SCG Samuel Consulting Group, číslo přihlášky 166456, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 25. 11. 2002.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
166456
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
16,
35,
36,
38,
39,
40,
41,
42
Datum podání přihlášky:
13.4.2001
Datum registrace
25.11.2002
Datum zveřejnění přihlášky:
14.8.2002
Datum priority:
23.10.2000
Země původu:
SK
Stav dokumentu:
9 - Zaniklý dokument
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
16
periodické a neperiodické publikace a tiskoviny, grafické reprodukce, grafické zobrazení, grafické znaky
35
agentury (reklamní), informace (obchodní nebo podnikatelské), komerční a průmyslové podniky (pomoc při řízení), marketingové studie, obchodní činnost - pomoc při řízení, obchodní činnost - služby, poradenství obchodní, nebo podnikatelské informace (poskytování), obchodní nebo podnikatelské poradenst...ví (profesionální), obchodní nebo podnikatelský průzkum, obchodní management a podnikové poradenství, organizování výstav (komerčních nebo reklamních), organizování výstav ke komerčním nebo reklamním účelům, personální poradenství, podpora prodeje (pro třetí osoby), pomoc při řízení obchodní činnosti, poradenství (odborné obchodní), poradenství při vedení podniků, posuzování efektivnosti provozu a racionalizace práce, průzkum (obchodní), průzkum trhu, průzkum veřejného mínění, reklama, reklamní agentury, reklamní materiály (rozšiřování) zákazníkům (letáky, prospekty, tiskopisy, vzorky), reklamní materiály (vydávání a aktualizování), reklamní oznámení (rozšiřování), reklamní texty (uveřejňování), reprografie dokumentů, řízení (poradenské služby v oblasti obchodní nebo podnikatelské), řízení obchodních nebo průmyslových podniků (poskytování pomoci), rozhlasová reklama, sekretářské služby, poradenství v obchodní činnosti, zpracování textů, reklamní činnost všeho druhu, včetně televizní, rozhlasové a filmové reklamy a reklamní inzerce, texty (zpracování), vydávání a aktualizování reklamních materiálů, vydávání reklamních nebo náborových textů, vztahy s veřejností, vztahy s veřejností (průzkum vztahů mezi podniky, institucemi a společenským prostředím), zasílání reklamních materiálů zákazníkům, obchodní činnost v oblasti umění, reklamní služby (zásilkové)
36
analýzy (finanční), zprostředkování v oblasti finančnictví, nemovitosti - zprostředkování
38
televizní vysílání, telexové služby, tiskové kanceláře, vysílání (rozhlasové), vysílání (televizní), vysílání kabelové televize
39
doručovací služby, kurýrské služby, doručování balíků, doručování novin a časopisů, doručování výrobků, informace (uchovávání)
40
sestavování materiálů (pro třetí osoby)
41
agentury zprostředkovávající divadelní, koncertní a varietní umělce (služby), konference (organizování a vedení), kongresy (organizování a vedení), organizování a vedení seminářů, organizování a vedení sympózií, organizování a vedení kulturních nebo vzdělávacích výstav, organizování soutěží (vědomos...tních nebo zábavných), organizování sportovních soutěží, organizování živých vystoupení, rozhlasová zábava, rozhlasové a televizní programy (výroba), semináře (organizování a vedení), texty (zveřejňování) mimo reklamních, večírky (organizování a plánování), vydávání knih, vydávání textů s výjimkou reklamních nebo náborových, výroba divadelních nebo jiných představení, výroba rozhlasových a televizních programů, výroba videofilmů, vyučování, vzdělávání, organizování představení (managerské služby), vydavatelská činnost prostřednictvím internetu (světové informační počítačové sítě)
42
poradenství (odborné) s výjimkou obchodního, provozování výstavních ploch, profesionální poradenství s výjimkou obchodního nebo podnikatelského, redakční služby, reportérské služby, tisk, tištění, poradenství v oblasti práv duševního vlastnictví, průmyslové vlastnictví (konzultační služby), práva duševního vlastnictví (licence), práva duševního vlastnictví (konzultační služby)