SCHLIK, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce SCHLIK, číslo přihlášky 584895, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 16. 8. 2023.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
584895
Třídy výrobků a služeb:
16,
30,
35
Datum podání přihlášky:
28.3.2023
Datum registrace
16.8.2023
Datum zveřejnění přihlášky:
10.5.2023
Datum priority:
28.3.2023
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
16
věrnostní karty z papíru, cvičební sešity, časopisy a jiná periodika, vzdělávací publikace, brožury, fotografie, letáky, plakáty, vizitky, fotoalba a alba pro sběratele, kancelářské potřeby (kromě nábytku), instruktážní příručky pro účely výuky, knihy, korekční a vymazávací pomůcky, lepidla pro kanc...elářské účely nebo pro použití v domácnosti, papír a lepenka, papírnické zboží, příručky (knihy), psací potřeby a razítka, pytle a balicí a obalové materiály a materiály pro skladování z papíru, lepenky nebo z plastů, školní potřeby, tiskoviny, umělecké předměty, a figuríny a architektonické modely z papíru a lepenky, vyučovací pomůcky a potřeby, tištěné publikace, vzdělávací publikace, periodické publikace, propagační publikace, omalovánky, alba, stolní stojany na psací potřeby (organizéry), osobní organizéry, šanony a pořadače, desky, svatební alba, psací podložky, vstupenky, mapy, pohlednice, grafiky, obrazy, reprodukce, obrázky, kalendáře
30
pečivo a pekárenské výrobky, piškoty, oplatky, cukrovinky, cukrářské výrobky všeho druhu, hořčice, ocet, kečup a kečupové omáčky, šťáva rajčatová na vaření, chuťové a pikantní omáčky, majonézy, koření a kořenící směsi, cukr, rýže, těstoviny, čokoláda a výrobky z těchto surovin, med, sirup melasový, ...sůl, obilné vločky, výrobky na bázi brambor upravených pro lidskou spotřebu, káva, čaj, kakao, kávové náhražky, kávové, čajové, čokoládové, kakaové a espreso nápoje a nápoje vyrobené na bázi kávy a/nebo espresa, nápoje na bázi čaje, sušenky, jemné pečivo, cukrovinky, bonbóny, kávové příchutě, nepražená káva, oplatky, palačinky, zákusky, dorty
35
nákup a prodej zboží jmenovitě: suvenýry, mapy, obrázky, pohlednice, kalendáře, mince, medaile, šperky, bižuterie, hračky, hry, hrací karty, sběratelské karty, knihy, časopisy, noviny, fotografie, plakáty, letáky, omalovánky, prodej zboží jmenovitě: oděvy, obuv, punčochové zboží, ponožky, pokrývky... hlavy, šály, šátky, kravaty, pásky, kožená galanterie, kabelky, tašky, zavazadla, batohy, deštníky, slunečníky, rámečky, hodinky, chronometrické přístroje, přívěsky, gymnastické a sportovní zboží, hračky a hry, brýle a optické pomůcky, nákup a prodej zboží jmenovitě: nápoje, potraviny, alkoholické nápoje, pláštěnky, vstupenky, sklenice, hrnky, talíře, příbory, kuchyňské potřeby, datové nosiče nenahrané, vlajky, odznaky, nášivky, nálepky, upomínkové magnety, nahrané nosiče audio, nahrané nosiče video, nahrané nosiče audio-video, psací potřeby, nákup a prodej zboží jmenovitě: repliky zbraní, kapesní nože, modely dopravních prostředků, figurky osob a zvířat, papírenské výrobky, drogerie, kosmetiky, parfumerie, květiny, umělé květiny, potřeby pro kuřáky, ozdoby na oděv, ozdoby do vlasů, svíčky, výrobky z vosku, bylinky, bylinné přípravky, med, výrobky z medu, věrnostní, pobídkové a bonusové programy, služby věrnostních programů, reklama, marketing, propagace, pronájem reklamních ploch a reklamního prostoru, rozšiřování reklamních marketingových a propagačních materiálů, služby předvádění výrobků a vystavování zboží, služby obchodních výstav a veletrhů, služby vztahů s veřejností (public relations), správa věrnostních programů na základě nákupních kuponů, merchandising, organizace a management obchodních motivačních a věrnostních programů, organizace, obsluha a sledování věrnostních programů pro zákazníky, organizace zákaznických věrnostních programů pro komerční, propagační nebo reklamní účely, věrnostní, pobídkové a bonusové programy, věrnostní zákaznické služby ke komerčním, propagačním a/nebo reklamním účelům, správa zákaznických věrnostních, motivačních nebo propagačních programů, řízení věrnostních programů zahrnující slevy nebo pobídky, podpora prodeje prostřednictvím zákaznických věrnostních programů, organizace, provozování a kontrola prodeje a propagačních motivačních programů, vedení motivačních programů pro zaměstnance, analýza reakcí zákazníků, event marketing (získávání zákazníků pořádáním akcí), obchodní informace a poradenství pro zákazníky (zákaznická poradna), poskytování informací zákazníkům o výrobku, poskytování zákaznických informací o produktech prostřednictvím internetu, služby zákaznického klubu pro komerční, propagační a/nebo reklamní účely, obchodní asistence týkající se franchisingu, obchodně reklamní služby týkající se franchisingu, obchodní poradenské služby, týkající se franchisingu, poradenství v oblasti obchodního managementu vztahující se k franchisingu, administrativní podpora a zpracování dat [služby], analýza reakce na reklamu a výzkumu trhu, franchising