SDRUŽENÍ PRO INTERNETOVOU REKLAMU, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce SDRUŽENÍ PRO INTERNETOVOU REKLAMU, číslo přihlášky 192345, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 23. 3. 2004.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
192345
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
38,
41,
42
Datum podání přihlášky:
4.6.2003
Datum registrace
23.3.2004
Datum zveřejnění přihlášky:
17.12.2003
Datum priority:
4.6.2003
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
9 - Zaniklý dokument
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
9
data, databáze a jiné informační produkty na elektronických, magnetických a optických nosičích spadajících do tř. 9, nosiče dat, zejména diskety, CD romy, magnetické disky, optické disky, DVD apod., elektronické sítě, multimediální aplikace, multimediální informační katalogy, elektronické časopisy, ...elektronická periodika a knihy v elektronické podobě, nahraný software na CD a DVD discích a magnetických médiích, audiovizuální programy, audio programy, hudební díla, pohledy ilustrované se zvukovou nahrávkou, nahrané zvukové a zvukově obrazové záznamy, obaly na zvukové nosiče a videokazety
16
papír, výrobky z papíru, periodické a neperiodické publikace, knihy, časopisy, brožury, fotografie, plakáty, pohledy, kalendáře, samolepky, obtisky, nažehlovací obtisky, papírové a umělohmotné tašky, tužky, pera a pastelky, papírové obaly všeho druhu, papírové ubrousky a papírové ubrusy, papírové tá...cky, papírové vlajky, papírové čepice a stínítka, informační a reklamní produkty v papírové formě, data a databáze obecně na papírových nosičích, písmena pro tiskárny, štočky, umělecké nebo ozdobné předměty z papíru
35
inzertní, reklamní a propagační činnost prostřednictvím jakéhokoliv média, poskytování obchodních nebo podnikatelských informací, komerční využití Internetu, on-line inzerce, pomoc při řízení obchodní činnosti, marketing, průzkum a analýza trhu, organizování výstav a veletrhů ke komerčním a obchodním účelům, reprografické práce, odborné obchodní poradenství
38
šíření elektronických časopisů, elektronických periodik a knih v elektronické podobě prostřednictvím počítačové sítě, Internetu, pomocí satelitů ap., výměna a šíření zpráv a informací, služby zabezpečující audiovizuální komunikaci prostřednictvím informačních a telekomunikačních sítí, kupř. počítačové sítě Internet, satelitu apod
41
umělecká agentura, pořádání kulturních a uměleckých akcí, setkání, výstav, soutěží, přednášek apod., pořady pro rozhlasové a televizní vysílání, ediční činnost, publikační činnost, nahrávaní nosičů zvukových nebo obrazově zvukových, půjčování nahraných zvukových anebo obrazově zvukových záznamů, tvorba a šíření audiovizuálních děl, zprostředkování v oblasti kultury, výchovy, zábavy a sportu