Šlágr rádio, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Šlágr rádio, číslo přihlášky 513466, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 22. 10. 2014.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
513466
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
38,
39,
41
Datum podání přihlášky:
12.5.2014
Datum registrace
22.10.2014
Datum zveřejnění přihlášky:
16.7.2014
Datum priority:
12.5.2014
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
51 - Platný dokument na poshovací lhůtě
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
9
nosiče informací v rozsahu třídy 9 se záznamem zvuku a/nebo obrazu, audiovizuální programy, nosiče záznamů nahrané i nenahrané, videokazety nahrané i nenahrané, audiokazety nahrané i nenahrané, audioprogramy, audiovizuální díla, audiovizuální díla v digitální podobě, hudební díla na nosičích, CD dis...ky, informace, data, databáze a informační produkty na nosičích nebo i v elektronických, datových, informačních, počítačových a komunikačních sítích všeho druhu, multimediální aplikace, elektronická periodika a knihy v elektronické podobě
16
papír a výrobky z papíru spadající do této třídy, tiskoviny, katalogy, knihy, časopisy, fotografie, plakáty, samolepky (papírnické výrobky), obtisky, obaly všeho druhu papírové, papírové tašky, papírové kapesníky, papírové ubrusy a ubrousky, databázové produkty v papírové formě, databáze v papírové formě, tiskárenské výrobky, losy, potřeby pro knižní vazby, umělecké nebo ozdobné předměty z papíru
35
zprostředkovatelská činnost v oblasti obchodu a zásilkového obchodu a služby teleshoppingu - vše v oblasti výrobků tř. 9 a 16, reklamní, inzertní a propagační služby, marketing, reklamní, inzertní a propagační činnost prostřednictvím jakéhokoliv média, prostřednictvím telefonní sítě nebo datové sítě... nebo informační sítě nebo elektronické sítě nebo komunikační sítě nebo počítačové sítě, televizní reklama, poskytování informací a jiných informačních produktů komerčního nebo reklamního charakteru, multimediálních informací komerčního charakteru, komerční využití Internetu v oblastech komerčních internetových médií a vyhledávacích služeb, on-line inzerce, organizační zabezpečování televizního vysílání, shromažďování dat a informací elektronicky, pořádání výstav k obchodním účelům
38
televizní vysílání, televizní vysílání zábavných, vzdělávacích, výchovných, soutěžních, diskusních a informačních pořadů, vysílání teleshoppingu, rozhlasové vysílání, televizní a rozhlasové vysílání prostřednictvím elektronické, komunikační, telekomunikační nebo počítačové sítě, televizní a rozhlaso...vé vysílání do sítí mobilních telekomunikačních operátorů, služby na Internetu související s televizním vysíláním, poskytování programových nabídek, informační služby, šíření informací prostřednictvím datových sítí, telematika, výměna zpráv, šíření, výměna nebo získávání zpráv a informací, šíření elektronických časopisů, informací, audio nebo audiovizuálních děl prostřednictvím informační nebo datové nebo elektronické nebo komunikační nebo telekomunikační nebo počítačové sítě, zejména Internetu, počítačová komunikace, telefonní komunikace, telefonní služby, zejména zřizování a provozování veřejných, účelových a privátních telekomunikačních sítí
39
balení zboží před odesláním, zasilatelství
41
nakladatelství, vydavatelství, organizování kulturních akcí, tvorba audiovizuálních programů, zejména natáčení filmů, TV pořadů nebo pořadů pro nahrání na videokazety, ediční činnost, publikační činnost, nahrávání nosičů zvukových nebo obrazově zvukových, tvorba audiovizuálních děl, tvorba televizní...ch a audiovizuálních programů, agenturní činnost v oblasti kultury, zprostředkování v oblasti kultury, výchovy, zábavy a sportu, výchovná, vzdělávací, soutěžní a zábavní činnost, zábavní nebo kulturní nebo vzdělávací představení, organizace společenských a kulturních akcí, organizace, provozování a provádění her a soutěží včetně veřejných, výstavní činnost v oblasti kultury nebo zábavy nebo výchovy nebo vzdělávání