smetanovské dny, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce smetanovské dny, číslo přihlášky 433949, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 24. 8. 2006.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
433949
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
25,
35,
38,
41
Datum podání přihlášky:
31.1.2006
Datum registrace
24.8.2006
Datum zveřejnění přihlášky:
17.5.2006
Datum priority:
31.1.2006
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
9
zvukové a zvukově obrazové nosiče nahrané i nenahrané, audio nebo audiovizuální díla, databáze, informace a záznamy obecně i v elektronické podobě, multimediální nebo elektronické informační katalogy, elektronická periodika, multimediální aplikace, 3D animace, videohry
16
papír, lepenka nebo plastické hmoty a výrobky z těchto materiálů zatříděné ve třídě 16, zejména výrobky z papíru, plakáty, letáky, billboardy, fotografie, pohlednice, dopisní papíry, obálky, kalendáře, samolepky, obtisky, psací potřeby jako tužky a pera, psací podložky, podložky pod nápoje, tašky a ...obaly všeho druhu spadající do této třídy, těžítka, kancelářské potřeby, tiskoviny, zejména knihy, časopisy, komiksy, katalogy, brožury, prospekty, příručky a programy, databázové produkty v papírové formě, informační produkty obecně spadající do této třídy, tiskárenské výrobky, materiál pro umělce, umělecké nebo ozdobné předměty z papíru, lepenky nebo z plastických hmot v rámci této třídy, razítka, papírové ubrousky, vystřihovánky, záložky do knih, zápisníky, reklamní materiály spadající do této třídy
25
oděvy, trička, čepice
35
propagační, reklamní a inzertní činnost, reklamní a umělecká agentura, aktualizování reklamních materiálů, rozšiřování a zasílání reklamních materiálů, především letáků, prospektů, katalogů, periodických a neperiodických publikací, tiskovin a různých vzorků, merchandising, pronájem reklamní plochy, ...vydávání reklamních textů, rozhlasová a televizní reklama, venkovní reklama, organizace a pořádání výstav k reklamním účelům, reklama on-line v počítačové síti, příprava elektronických pozvánek, komerční informační kancelář
38
šíření informací prostřednictvím datových sítí, například pomocí www stránek v Internetu
41
agenturní a zprostředkovatelská činnost v oblasti kultury, pořádání, vedení a organizování kulturních akcí, tvorba a režie televizních a rozhlasových pořadů, filmová tvorba a fotografování, pořádání hudebních, divadelních, muzikálových a zábavných představení, včetně uměleckých a zábavních soutěží, ...organizace, produkce a uvádění koncertů, turné, muzikálů a jiných pořadů, pořádání a organizování hudebního festivalu, pořádání veřejných produkcí, tvorba kulturních programů, organizování živých vystoupení v rámci festivalu, organizování a vedení odborných seminářů, konferencí, sympozií a kulturních nebo vzdělávacích výstav, odborná poradenská a konzultační činnost v oblasti kultury, zejména v oboru hudební, hudebně - dramatické a dramatické tvorby, zábavních pořadů, uměleckých a zábavních soutěží, vydavatelská činnost - vydávání textů, knih, elektronických knih a časopisů on-line, nahrávání zvukových a zvukově obrazových nosičů, produkce a koprodukce, předprodej a prodej vstupenek