SmíchoF STUDIO, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce SmíchoF STUDIO, číslo přihlášky 492190, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 5. 9. 2012.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
492190
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
16,
35,
36,
38,
41,
42,
45
Datum podání přihlášky:
30.1.2012
Datum registrace
5.9.2012
Datum zveřejnění přihlášky:
30.5.2012
Datum priority:
30.1.2012
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
9 - Zaniklý dokument
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
16
papír, výrobky z papíru, periodické a neperiodické publikace, knihy, učebnice a učební pomůcky, časopisy, brožury, fotografie, portréty, obrazy, grafiky, informační produkty na papírových nosičích, letáky, plakáty, data a databáze na papírových nosičích, tištěné manuály, reklamní, propagační a užitk...ové výrobky z papíru, kupř. pohlednice, dopisní papíry, obálky, přání, hudební přání, kalendáře, samolepky, obtisky, vystřihovánky, kartičky, balicí papír, tašky, sešity, skicáky, akvarely, architektonické makety, grafické reprodukce, umělecké litografie, malířská plátna, malířské stojany, materiály na modelování, pečeti
35
umělecká agentura (obchodní vedení, administrativní práce), reklamní činnost, aukce, výstavy k reklamním a obchodním účelům, zprostředkování v oblasti obchodu, zejména v oblasti výtvarného umění, včetně nákupu a prodeje uměleckých děl
36
odhady uměleckých děl
38
rozšiřování informací včetně obrazových prostřednictvím Internetu, poskytování informačních služeb prostřednictvím počítačů, pronájem komunikačních míst, telekomunikace pomocí poskytování on-line platformy pro nahrávání a zpracování obrázků a obrazových dat, jakož i pro tvorbu a zpracování fotografi...ckých alb a fotoknih, telekomunikace pomocí poskytování on-line platformy pro objednávání výrobků, na kterých jsou nanesena obrazová data objednatele
41
pořádání kulturních a společenských akcí, zejména výstav, seminářů, sympozií, přednášek, designerská a výtvarná činnost, agenturní činnost v oblasti kultury, zprostředkování v oblasti kultury, provozování galerie výtvarných umění, umělecká agentura, provozování kulturních nebo vzdělávacích výstav, p...rovozování galerie, zejména výstavních děl, provádění agenturní činnosti v oblasti výtvarného umění, poradenské služby spojené s uměleckými předměty, zvláště obrazy