SUPP STORE, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce SUPP STORE, číslo přihlášky 594867, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Obrazová, datum registrace 27. 11. 2024.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
594867
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
25,
29,
35
Datum podání přihlášky:
23.7.2024
Datum registrace
27.11.2024
Datum zveřejnění přihlášky:
21.8.2024
Datum priority:
23.7.2024
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Obrazová
Seznam výrobků a služeb:
25
trička s potiskem, čepice, kšilty (pokrývky hlavy), mikiny, trička, sportovní legíny, legíny (kalhoty), kloboučnické zboží pro použití při sportu a atletice
29
proteinové výrobky a přípravy pro humánní výživu, konzervy masové, konzervy rybí, konzervovaná zelenina, konzervované ovoce, konzervované luštěniny, ovocné dřeně a poživatiny z ovoce a upravených bílkovin a olejnin, masové výtažky, rybí výtažky, zeleninové výtažky, ovocné výtažky, instantní strava s...ložená z mléka v prášku nebo živočišných proteinů, jedlé tuky, jedlé oleje, texturované proteiny a jejich směsi pro humánní využití, potravinářské výrobky z živočišných proteinů
35
reklama, propagace výrobků a služeb prostřednictvím sponzorování sportovních akcí, propagace zboží a služeb prostřednictvím sponzorování, marketing, styk s veřejností, šíření reklamních materiálů, venkovní reklama, vydávání reklamních textů, vyhledávání sponzorů, reklamní, marketingové a propagační ...služby, služby předvádění výrobků a vystavování zboží, obchodní služby vztahující se k výživovým doplňkům, doplňkům stravy, potravinám a informacím pro spotřebitele, velkoobchodní, maloobchodní a on-line obchodování s výživovými doplňky, doplňky stravy, potravinami, velkoobchodní, maloobchodní a on-line služby vztahující se k výživovým doplňkům, doplňkům stravy, potravinám, marketing prostřednictvím telefonu, provádění marketingových studií, obchodní poradenské služby vztahující se k marketingu, produktový marketing, marketingová asistence, poskytování informací vztahujících se k marketingu, tržní kampaně, přímá marketingová reklama, obchodní poradenské služby vztahující se k marketingu, příprava marketingových plánů, poskytování marketingových zpráv, věrnostní, pobídkové a bonusové programy, digitální marketing, služby franšízingu spočívající v poskytování pomoci v oblasti marketingu, merchandising, on-line inzerce v počítačové síti, obchodní administrativa, služby obchodní analýzy, administrativní zpracování nákupních objednávek