TARGITO, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce TARGITO, číslo přihlášky 568352, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 12. 5. 2021.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
568352
Třídy výrobků a služeb:
9,
35,
38,
42
Datum podání přihlášky:
4.12.2020
Datum registrace
12.5.2021
Datum zveřejnění přihlášky:
3.2.2021
Datum priority:
4.12.2020
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
9
počítačový software, jmenovitě software pro elektronickou poštu, software na řízení vztahů se zákazníky, software pro manažery a software pro elektronický přenos dat, obrazů a dokumentů přes počítačové terminály, internet, linková a bezdrátová média, přístroje a nástroje vědecké, námořní, geodetické..., fotografické, filmové, optické, přístroje pro vážení, měření, signalizaci, kontrolu (inspekci), záchranu a přístroje pro vyučování, přístroje a nástroje pro vedení, přepínání, přeměnu, akumulaci, regulaci nebo řízení elektrického proudu, přístroje pro záznam, převod, reprodukci zvuku nebo obrazu, magnetické nosiče zvukových záznamů, gramofonové desky, zapisovací pokladny, počítací stroje, přístroje pro zpracování informací a počítače
35
poskytování reklamy, marketing, propagační služby a související poradenství pro druhé, marketingové a konzultační služby v oboru propagace a sledování zboží, služeb a značek druhých prostřednictvím všech veřejných a soukromých komunikačních prostředků pro získání zájmu, zapojení a akce zákazníků, tv...orba, příprava, zavádění, řízení, sledování, měření, analýzy, hlášení a optimalizace reklamních, propagačních a marketingových strategií, konceptů, taktiky a kampaní pro druhé, automatizované on-line objednávkové služby v oboru elektronické komunikace, propagační činnost, reklama, pomoc při řízení obchodní činnosti, obchodní administrativa, kancelářské práce
38
elektronické zasílání zpráv a elektronický přenos dat, obrázků a dokumentů přes počítačové terminály, Internet a linková a bezdrátová média, spoje (komunikace)
42
poskytování softwarové platformy pro tvorbu, vývoj, zavádění, řízení, sledování, měření, analýzu, hlášení a optimalizaci reklamních, propagačních a marketingových strategií, konceptů, taktiky a kampaní pro druhé, počítačové služby, jmenovitě elektronický sběr, analýza a formátování dat pro sledování..., lokalizaci, monitorování, přihlašování a hodnocení reakcí na reklamní, propagační a marketingové kampaně, technické konzultační služby v oboru řízení vztahu k zákazníkům, vytváření obchodní struktury a reklamních, propagačních a marketingových kampaní, počítačové služby, jmenovitě tvorba, zavádění a údržba webových stránek pro druhé, vědecké a technologické služby a související výzkum a projektování, analytické a výzkumné služby v průmyslu, navrhování a vývoj počítačového hardwaru a softwaru