THE PRAGUE POST - BOOK OF BUSINESS LISTS, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce THE PRAGUE POST - BOOK OF BUSINESS LISTS, číslo přihlášky 356668, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 21. 11. 2007.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
356668
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
38
Datum podání přihlášky:
29.7.2004
Datum registrace
21.11.2007
Datum zveřejnění přihlášky:
13.7.2005
Datum priority:
29.7.2004
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
9 - Zaniklý dokument
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
9
nosiče informací v rámci tř. 9, nosiče záznamů nahrané i nenahrané, videokazety nahrané i nenahrané, audiokazety nahrané i nenahrané, audiovizuální programy, audioprogramy, audiovizuální díla na nosičích, filmy, hudební díla na nosičích nebo v elektronické podobě, CD disky, optické disky, DVD disky,... elektronické databáze a databázové produkty, informace a záznamy v elektronické podobě, informace a data a databáze a informační produkty na nosičích nebo i v elektronických, datových, informačních, počítačových a komunikačních sítích všeho druhu, elektronické nebo datové nebo informační nebo komunikační nebo výpočetní sítě, multimediální aplikace, elektronické multimediální nebo elektronické informační katalogy, elektronické časopisy, knihy v elektronické podobě, počítačové programy a software
16
papír, lepenka a výrobky z těchto materiálů zatříděné ve třídě 16, výrobky z papíru, plakáty, fotografie, kalendáře, pohlednice, gratulace, oznámení, dopisní papíry, obálky, samolepky, obtisky, papírové ubrusy a ubrousky, tiskoviny, časopisy, periodika, brožury, oběžníky, prospekty, katalogy, knihy,... tiskárenské výrobky, periodické a neperiodické tiskoviny a publikace, papírové tašky a sáčky, informační produkty na papírových nosičích, umělecké a ozdobné předměty z papíru
35
reklamní činnost a propagace, vyhledávání dat v počítačových souborech, obchodní reklama, překlad a systemizace informací do počítačové databáze, pronájem reklamních materiálů, reklama on line v počítačové síti, rozšiřování reklamních nebo inzertních materiálů (letáků, prospektů, tisku a vzorků, apo...d.) zákazníkům, vylepování plakátů, vydávání reklamních nebo náborových propagačních a inzertních textů, služby na internetu k obchodním a reklamním účelům
38
telematika, výměna, šíření a nebo získávání zpráv a informací včetně doprovodného zvuku či obrazu, šíření elektronických časopisů, informací, elektronických periodik, knih v elektronické podobě, audio či audiovizuálních děl prostřednictvím informační nebo datové nebo elektronické nebo komunikační nebo telekomunikační nebo počítačové sítě, zejm. internetu, pomocí satelitů aj., počítačová komunikace