tv Plus 14, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce tv Plus 14, číslo přihlášky 508310, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 23. 7. 2014.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
508310
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
38,
41
Datum podání přihlášky:
15.10.2013
Datum registrace
23.7.2014
Datum zveřejnění přihlášky:
16.4.2014
Datum priority:
15.10.2013
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
9
informace, data a databáze na elektronických, magnetických a optických nosičích všeho druhu a v elektronických, datových, informačních a telekomunikačních sítích všeho druhu, multimediální aplikace, zejména elektronické informační katalogy, časopisy a periodika, knihy v elektronické podobě, nahrané ...zvukové a zvukově-obrazové a obrazové záznamy, včetně software na CD a DVD discích a magnetických nosičích, software pro počítače
16
tiskoviny všeho druhu, zejména periodické a neperiodické publikace na papírových nosičích, jako časopisy, noviny, knihy, prospekty, plakáty, data a databáze na papírových nosičích, kalendáře, fotografie, pohlednice, plakáty, samolepky, knihařské výrobky, informační a propagační výrobky z papíru, vče...tně dekoračních předmětů z papíru, obalový materiál z papíru a balicí fólie z plastu, papírové a plastové sáčky a tašky, kancelářské potřeby (vyjma nábytku)
35
zprostředkovatelské služby v oblasti obchodu s reklamou a pomoc při řízení obchodní činnosti, zprostředkování obchodních kontaktů, reklamní a propagační činnost, poskytování obchodních informačních produktů, zejména multimediálních informací pro reklamní a obchodní účely, včetně jejich vyhledávání, ...inzertní a propagační činnost, včetně on-line inzerce a prezentace uživatelů v počítačové síti Internet, obchodní využití sítě Internet v oblasti vyhledávacích služeb v oblasti obchodu s reklamou a e-businessu, vydávání reklamních a/nebo náborových textů, propagačních a inzertních tiskovin, rozšiřování reklamních a/nebo inzertních materiálů, obchodní průzkum a analýza trhu, marketing, organizace reklamních a obchodních předváděcích akcí výrobků a služeb, včetně obchodních výstav a jejich doprovodných akcí, jako komerčních módních přehlídek, distribuce zboží a tiskovin k reklamním účelům, obchodní zastoupení tuzemských a zahraničních firem, obchodní a podnikatelský informační servis, obchodní poradenské a konzultační služby
38
šíření elektronických informací, zpráv textových, zvukových a zvukově-obrazových, zejména elektronických časopisů, knih a děl prostřednictvím počítačové sítě Internet a satelitů, výměna elektronických zpráv a informací, služby zabezpečující audiovizuální komunikaci prostřednictvím informačních a tel...ekomunikačních sítí, zejména počítačové sítě Internet a satelitů, šíření audiovizuálních děl, zpráv a informací, anket a soutěží prostřednictvím telekomunikačních sítí, odborná informační a poradenská činnost v daných oborech tř. 38, televizní vysílání
41
nakladatelství a vydavatelství periodických a neperiodických publikací, zejména společenských, zábavních, vzdělávacích a odborných časopisů, a to tištěných na papírových nosičích i v elektronické podobě, včetně textových, zvukových a zvukově-obrazových zpráv a informací na elektronických, magnetický...ch a optických nosičích všeho druhu, ediční a publikační činnost, včetně nahrávání zvukových a zvukově-obrazových nosičů a pořadů pro rozhlasové a televizní vysílání, půjčování publikací a nahraných zvukových a zvukově-obrazových nosičů, produkční a agenturní činnost v oblasti zábavy, vzdělávání, kultury a sportu, včetně pořádání zábavních a vzdělávacích soutěží a akcí, hobby-soutěží, zájmových klubů (zábavná činnost), setkání a přednášek, včetně vzdělávacích akcí na podporu zdravého životního stylu a společenského uplatnění a zábavných aktivit zájmových skupin, kulturních a/nebo vzdělávacích výstav, informační, konzultační, poradenské a obstaravatelské služby v oboru nakladatelské a vydavatelské činnosti