Vesmírná Marťankopedie, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Vesmírná Marťankopedie, číslo přihlášky 562068, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 8. 7. 2020.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
562068
Třídy výrobků a služeb:
5,
35
Datum podání přihlášky:
26.2.2020
Datum registrace
8.7.2020
Datum zveřejnění přihlášky:
1.4.2020
Datum priority:
26.2.2020
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
5
farmaceutické výrobky, vitamíny, minerály a stopové prvky, hygienické přípravky pro lékařské účely, potravinové doplňky pro lékařské účely, dietetické potraviny a látky upravené pro lékařské nebo veterinární použití, kojenecká výživa, doplňky stravy pro člověka a zvířata, vitaminové přípravky v podo...bě potravinových doplňků, dezinfekční prostředky, léčivé zubní pasty a sirupy, bylinné čaje a extrakty pro lékařské účely, léčivé doplňky stravy, výživové nebo dietetické přípravky pro lékařské účely používané jako denní potravinové doplňky ve formě instantních potravin nebo samostatných směsí, zejména skládající se z mléka v prášku nebo z živočišných nebo rostlinných bílkovin, také s přidáním vitamínů nebo minerálů nebo stopových prvků nebo cukru, proteinové přípravky nebo potraviny pro lékařské použití, vitamínové a minerály obohacené potraviny ve formě koncentrátů pro lékařské použití jako doplňky výživy, potravinové doplňky ne pro léčebné účely zařazené v této třídě
35
reklama týkající se farmaceutických, veterinárních a hygienických přípravků a zdravotnických potřeb, obchodní řízení týkající se maloobchodu a velkoobchodu se zdravotnickými výrobky, toaletními výrobky, potravinovými doplňky, nápoji, léky a farmaceutickými výrobky, obchodní administrativa, kancelářs...ké práce, obchodní administrativa týkající se udělování licencí ke zboží a službám druhých, obchodní administrativa ve formě nepřímé marketingové komunikace prostřednictvím sociálních sítí na internetu, internetových blogů a dalších sítí nepřímé elektronické komunikace nebo výměny, obchodní informace a poradenství pro spotřebitele, průzkum trhu, marketingové studie, poradenství v oblasti řízení a organizace podniku, obchodní průzkumy/ankety a informace, služby vztahů s veřejností (public relations), prezentace firem na internetu a v jiných médiích, prezentace podniků vůči investorům (investor relations), prezentace společností uchazečům o zaměstnání, a to i na internetu, pořádání a realizace reklamních akcí, prezentací podniků a náborových akcí, a to i prostřednictvím internetu, plánování a navrhování reklamních strategií, firemních prezentací a náborových iniciativ, pořádání výstav a veletrhů pro obchodní a propagační účely, vydávání a zhotovování reklamních textů, televizní, rozhlasová a internetová reklama, tvorba a šíření reklamních inzerátů, jak ve formě inzerátů týkajících se volných pracovních míst, tak i vytvoření jednotného image (corporate identity) podniku v médiích, plánování, zařizování a realizace veletržních prezentací, vývoj a vytváření konceptů na podporu reklamy a prodeje, průzkum trhu pro poskytování obchodních a marketingových informací na internetu, vedení informačních akcí vztahujících se k odborným obchodním otázkám v oboru zdravotní péče, sjednávání smluv s poskytovateli zdravotního pojištění, lékárnami, velkoobchodními prodejci a lékárenskými družstvy, poskytovateli zdravotní péče, pečovatelskými domy pro starší osoby a pečovatelskými ústavy, obchodní audity, zejména účetnictví vzhledem k financování veřejného zdravotnictví, zvyšování veřejného povědomí o potřebě léčit a zvládat zdravotní potíže a o zvládání takovýchto potíží, maloobchodní a velkoobchodní služby pro farmaceutické, veterinární a hygienické přípravky a zdravotnické potřeby, on-line maloobchodní a velkoobchodní služby pro farmaceutické, veterinární a hygienické přípravky a zdravotnické potřeby, poskytování vyhledávací on-line reklamní příručky týkající se farmaceutických výrobků a zdravotnických potřeb