WECALL your business, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce WECALL your business, číslo přihlášky 567502, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Obrazová, datum registrace 19. 5. 2021.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
567502
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
35
Datum podání přihlášky:
27.10.2020
Datum registrace
19.5.2021
Datum zveřejnění přihlášky:
10.2.2021
Datum priority:
27.10.2020
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Obrazová
Seznam výrobků a služeb:
35
pomoc v obchodní a podnikatelské činnosti, obchodní management a administrativní služby, posuzování efektivnosti provozu a racionalizace práce, poskytování komerčních služeb kontaktních center (call-centrum, help desk), správa podnikatelských účtů (administrativní služby), zpracování dat, analýza da...t a řízení dat, zprostředkování obchodů pro třetí osoby a poskytování pomoci při provozu obchodu, zejména podpora prodeje pro třetí osoby, podpora prodeje výrobků a služeb jiných subjektů prostřednictvím propagačních akcí, telemarketingové služby, poskytování obchodních informací zákazníkům prostřednictvím telefonního centra (call center), péče o obchodní záležitosti prováděná počítačem (pro druhé osoby), inzertní, reklamní a propagační činnost, zasílání reklamních a inzertních materiálů zákazníkům, marketing, kontaktní marketing, telefonní průzkum trhu, poskytování obchodních informací na internetu prostřednictvím webových stránek, databázová činnost - vytváření obchodních databází a databázový marketing, vytváření informačních materiálů a informačních věrnostních programů, vše pro oblast obchodních informací, plánování a realizace reklamních kampaní, plánování a realizace akcí na podporu prodeje, aktualizování propagačních materiálů, vydávání, zveřejňování a publikování reklamních a propagačních textů, marketingové studie, analýza průzkumu trhu, analýza reakcí zákazníků, poradenství v oblasti organizace a ekonomiky podnikání, analýza nákladů a cen, kopírovací služby, sjednávání a uzavírání obchodních transakcí pro třetí strany prostřednictvím telekomunikačních systémů, kancelářské služby pro sjednávání schůzek, služby zpracování a psaní textů, poskytování informací v oblasti organizace času, správa databází, vyhledávání informací v počítačových souborech pro třetí osoby, propagace na sociálních sítích, fakturační služby, zaznamenávání telefonních vzkazů pro třetí osoby (administrativní služby), dodavatelské služby pro třetí osoby (nákup výrobků a služeb pro jiné podniky), evidence záznamů pro firmy (administrativní služby pro třetí osoby, vyřizování stížností v oblasti obchodních služeb, správa firemních sociálních sítí na internetu, prezentace výrobků v komunikačních médiích pro účely maloobchodu