WOW, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce WOW, číslo přihlášky 434310, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní grafická, datum registrace 27. 8. 2008.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
434310
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
39,
40,
41,
42
Datum podání přihlášky:
10.2.2006
Datum registrace
27.8.2008
Datum zveřejnění přihlášky:
14.6.2006
Datum priority:
10.2.2006
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní grafická
Seznam výrobků a služeb:
9
data a informace v elektronické podobě týkající se grafiky a typografie dostupná ke stažení na on-line databázích, internetu a jiných komunikačních sítích, včetně bezdrátové, kabelové sítě nebo satelitu, neonové značení, rámovací přístroje a rámečky na diapozitivy, kopírovací zařízení a stroje pro tiskařské účely
16
přebaly šanonů, pozvánky, vizitky, letáky, prospekty, brožury, plakáty, tištěné prezentační materiály, papírové billboardy, potřeby pro laminaci, ořezávání, lepení, sešívání a vázání tiskárenských výrobků zařazené v této třídě (to vše vytvářené v rámci činnosti typografického a grafického studia)
35
propagační činnost, reklama, pomoc při řízení obchodní činnosti, obchodní administrativa, kancelářské práce, vše související s typografickým a grafickým studiem, aktualizace reklamních materiálů, marketingové studie, obchodní reklama pro třetí osoby, organizování komerčních a reklamních výstav souvi...sejících zejména s tiskařskou, typografickou a grafickou činností, pronájem reklamních ploch a materiálů, příprava inzertních sloupků, přepisování dat do elektronické podoby, reklama on-line v počítačové síti, rozšiřování reklamních materiálů zákazníkům, systematizace informací do počítačových databází, služby spojené s automatizovaným zpracováním dat, venkovní reklama
39
doprava, balení a skladování zboží a výrobků, vše v souvislosti s typografickým, tiskařským a grafickým studiem, archivace elektronicky uložených dat nebo dokumentů
40
zpracování materiálů v souvislosti s typografickým studiem, grafickým studiem a reklamou, zejména ofsetový tisk, sítotisk, digitální tisk, tisk pomocí CTP technologie (přímý osvit tiskových desek z digitálních dat) a potisk textilních materiálů