Žena plus, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Žena plus, číslo přihlášky 443169, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace .
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
443169
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
38,
41
Datum podání přihlášky:
24.11.2006
Datum priority:
24.11.2006
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
2 - Negativně ukončená po podání
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
9
data, databáze a jiné informační produkty na elektronických, magnetických a optických nosičích všeho druhu a v elektronických, datových, informačních a telekomunikačních sítích všeho druhu, související software a hardware, nosiče dat všeho druhu, zejm. diskety, CD romy, magnetické disky, optické dis...ky, DVD , videokazety, nahrané videopásky, diapozitivy apod., elektronické sítě, multimediální aplikace, multimediální informační katalogy, elektronické časopisy, elektronická periodika a knihy v elektronické podobě, nahraný software na CD a DVD discích a magnetických médiích, audiovizuální programy, audio programy, hudební díla, pohledy ilustrované se zvukovou nahrávkou, nahrané zvukové a zvukově obrazové záznamy, obaly na zvukové nosiče a videokazety
16
papír, výrobky z papíru, periodické a neperiodické publikace, knihy, časopisy, brožury, fotografie, fotoalba, plakáty, pohledy, kalendáře, samolepky, obtisky, nažehlovací obtisky, papírové a umělohmotné tašky, tužky, pera a pastelky, papírové obaly všeho druhu, ubrousky a ubrusy, tácky, papírové vla...jky, čepice a stínítka, informační a reklamní produkty v papírové formě, data a databáze obecně na papírových nosičích, písmena pro tiskárny, štočky, umělecké nebo ozdobné předměty z papíru
35
poradenské a konzultační služby v oblasti reklamy, reklamní služby, reklama na Internetu, zajištění a realizace reklamních kampaní, poskytování informací souvisejích s produkty, multimediálních informací obchodního a reklamního charakteru, komerční využití Internetu v oblastech komerčních internetov...ských médií a vyhledávacích služeb, on-line inzerce, organizování výstav ke komerčním a reklamním účelům
38
šíření elektronických časopisů, elektronických periodik a knih v elektronické podobě prostřednictvím počítačové sítě, Internetu, pomocí satelitů ap., výměna a šíření zpráv a informací, služby zabezpečující audiovizuální komunikaci, služby zabezpečující audiovizuální komunikaci prostřednictvím inform...ačních a telekomunikačních sítí, kupř. počítačové sítě Internet, satelitu apod., rozšiřování, zveřejňování a přenos informací prostřednictvím informačních a telekomunikačních prostředků a sítí, satelitů ap
41
nakladatelství a vydavatelství periodických a neperiodických publikací v tištěné i elektronické podobě, zprostředkování kulturních a uměleckých akcí, setkání, výstav, soutěží, přednášek apod., ediční činnost, publikační činnost včetně nahrávaní nosičů zvukových nebo obrazově zvukových, půjčování nah...raných zvukových a nebo obrazově zvukových záznamů, výroba, tvorba a šíření audiovizuálních děl v rámci této třídy, fotografování, umělecká agentura