ZLATÁ VÁŽKA: Czech Social Business Awards, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce ZLATÁ VÁŽKA: Czech Social Business Awards, číslo přihlášky 585619, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace .
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
585619
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
41
Datum podání přihlášky:
3.5.2023
Datum zveřejnění přihlášky:
21.6.2023
Datum priority:
3.5.2023
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
3 - Zveřejněná přihláška
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
9
elektronické sítě, multimediální informační katalogy, elektronické časopisy, elektronická periodika a knihy v elektronické podobě, data na magnetických a optických nosičích, počítačový software, vše vztahující se k oblasti sociálního podnikání
16
knihy, časopisy, tiskoviny všeho druhu periodické i neperiodické, tiskopisy, letáky, manuály, příručky, brožury, fotografie, data a databáze tištěné, tiskárenské výrobky, např. publikace, brožury, periodika, výrobky z papíru pro reklamní účely zahrnuté v této třídě, vše vztahující se k oblasti sociálního podnikání
35
reklamní, inzertní, propagační a marketingová činnost, on-line inzertní činnost, totiž vydávání a rozšiřování reklamních materiálů a textů na všech dostupných nosičích, zvláště vydávání brožur, katalogů, umisťování reklamních nálepek na zboží, venkovní reklama na billboardech, reklamní inzerce v tis...ku, v rozhlasových a televizních spotech, v síti Internet, aktualizování reklamních materiálů, vše vztahující se k reklamě v oblasti sociálního podnikání, vyhledávání obchodních informací, obchodní poradenské a konzultační služby, poskytování informací a informačních produktů reklamního charakteru, vedení databází a jiných záznamů o obchodních kontaktech, konzultace v oblasti obchodu a ekonomiky, organizační zajištění a pořádání výstav a prezentací pro komerční a reklamní účely, poskytování pomoci při řízení obchodní činnosti a obchodní administrativa s tím spojená, zvláště podnikové poradenství a obchodní management včetně marketingových studií, průzkumu trhu, organizování a účast na výstavách a předvádění zboží, shromažďování obchodních a statistických informací pro obchodní účely, vše vztahující se k obchodní a reklamní činnosti v oblasti sociálního podnikání
41
školící a vzdělávací činnost, nakladatelská a vydavatelská činnost, vydávání elektronických knih a časopisů on-line, elektronické publikování (DTP), výchovná a zábavní činnost - pořádání ankety mezi laickou a odbornou veřejností, služby spojené s pořádáním zábavy, jako je pořádání oslav, provozování... programu při udílení cen a obdobných jednorázových událostí, organizování, inscenování a poskytování příležitostí k soutěžím, organizace spotřebitelských soutěží, vyhlašování soutěží a vyhlašování jejich výsledků, čtenářská anketa, divácká anketa, spotřebitelská anketa, organizování a vedení konferencí, sympózií a kongresů, vše vztahující se k oblasti sociálního podnikání