AD CAMP, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce AD CAMP, číslo přihlášky 468332, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 27. 10. 2009.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
468332
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
16,
35,
41
Datum podání přihlášky:
1.6.2009
Datum registrace
27.10.2009
Datum zveřejnění přihlášky:
22.7.2009
Datum priority:
1.6.2009
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
16
tiskárenské výrobky, papírenské zboží, propagační a marketingové předměty z papíru a lepenky, propagační tiskoviny, zejména katalogy, prospekty, fotografie, plakáty, knihy, časopisy, periodické a neperiodické tiskoviny
35
veškerá propagační činnost prostřednictvím všech druhů komunikačních prostředků a prostřednictvím všech druhů nosičů informací, pořádání obchodních akcí k propagačním účelům, vytváření pozitivních vztahů a služby v oblasti public, media a press relations, průzkumové a informační služby týkající se o...bchodu, reklamy a marketingu, průzkum a konzultační služby v oblasti reklamy prostřednictvím médií, plánování, nákup a zprostředkování prostoru pro reklamu, distribuce propagačních materiálů, obchodní administrativa, kancelářské služby, činnost reklamní agentury, inzertní, prodejní a marketingové služby, poradní a konzultační služby, tvorba reklamních a propagačních materiálů, průzkumové a informační služby týkající se obchodu, reklamy a marketingu, služby na úseku podpory trhu, plánování, nákup a zprostředkování prostoru pro reklamu, zajišťování informací týkajících se shora uvedených služeb
41
pořádání kulturních, sportovních, zábavních akcí k propagačním účelům, organizování a vedení seminářů, kongresů, konferencí, sympozií, kulturních nebo vzdělávacích výstav, pořádání a řízení školení, vzdělávání, poskytování vzdělávacích informací, organizování vzdělávacích a zábavných soutěží